Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo allemaal, Ik heb een aantal maanden geleden GHB ontdekt. Lekker spul vooral als je net een nieuwe vriendin hebt die hem ook wel lust. Ik ben nu dus in noorwegen met haar waar ze woont en we hebben 3 weken geleden 0.5L G in 2 weekjes tijd erdoor heen gejaagd met ze'n tweeen. Echt goed spul is het niet wat ik hier krijg want ik neem soms dosissen van 10ml-12 ml om een goede roes te krijgen. Me vriendin is echter zoet met een dopje van 3ml. Na die 0.5L een weekje niks gedaan. Ging allemaal prima, ook het slapen. En daarna besloten om weer wat te halen 0.2L dit keer. Dit ging echter dit keer in 4 dagen erdoorheen. Late nachten met stevige gerollebol en dan vervolgens om 06:00 smorgen inslaapvallen een aantal uurtjes. De laatste twee dagen van de vier heb ik smorgens weer bijgepakt om weer door te kunnen slapen. ( i know lekker dom ). en dan door de dag heen ook weer gepakt eigk 4 dagen lang kort hevig gebruikt dus. 3 dagen geleden was de laatste keer dat ik gepakt hebt. Een 15 ML dosis gepakt en toen weer in dromenland beland midden op de dag. Ik denk gooi het er maar allemaal in dan ben ik er van af. De eerste nacht heb ik dus geen oog dicht gedaan. Nada. Tweede nacht ook niet geslapen tot 9:30 uur smorgens en toen geslapen tot 13:30. He gelukkig dacht ik, dan komt het slapen vanavond wel goed als ik uit mezelf inslaap gevallen ben. Nu lig ik dit bericht dus te typen om 6:30 want ik heb weer geen oog dicht gegaan vannacht. Ik voel me doordedag overigens gewoon prima, niet super moe,wordt ik wel een beetje angstig over het feit dat ik gewoon goed functioneer met amper slaap. Na eigen onderzoek zie ik dat slapeloosheid een afkickverschijnsel is maar ben ik nu een korte periode ''verslaafd'' geweest of is er een andere reden voor en is me slaapritme gwn naar de tering? Ik reis vandaag terug naar Nederland en heb besloten om gewoon door te trekken en wakker te blijven. Hopelijk ben ik super moe vanavond. Begin me wel zorgen te maken ''wat als vanavond weer zo'n nacht wordt''. Kan eventueel me dealer contacteren voor wat slaappillen of naar de doktor gaan en het uitleggen... Heb thuis alleen wat kalmerende middelen met melatonine in verder niks anders. Jullie advies is welkom en wordt gewaardeerd."
"Of het is normaal is om drie dagen wakker te zijn achter elkaar... of dat ik me zorgen moet gaan maken?"
"Genieter zei: Nog even dit. Pas je daar mee op, als je straks een goede ghb hebt is 15ml gevaarlijk om te nemen. Ik heb dat ooit eens uitgerekend, bij een sterke ghb kan je dus met 15ml in de problemen komen en een overdosis nemen. Met 5ml hoor je al goed plat te gaan. Tenzij je aan de pep of de coke zit. Het lijkt wel medische ghb dat je hebt daar kan je wel 15ml van nemen. Maar wees gewaarschuwd doe dat niet met elke ghb. Klik om te vergroten... Ik heb bouw dat altijd rustig op begin met 3-4ml en speel dan verder met 6-7-8-9-10 ... Alleen van die bepaalde GHB. Met vreemde ghb zou ik nooit boven de 4-5ml gaan. Weet niet wat hier met die ghb aan de hand is maar heb er sowieso meer van nodig dan het spul wat ik thuis krijg."
"Genieter zei: Nog even voor de duidelijkheid. Ik ben ook vaker 2 soms wel 3 dagen wakker. Ik gebruik verschillende soorten drugs op verschillende tijden en mix ook dingen. Maar ik weet wat ik doe. Ik ben al best wel oud en zo gezond als het maar kan. Maar na cold turkey stoppen met ghb en dan 3 dagen wakker blijven is een groot probleem. Dan moet je gaan kijken naar een oplossing. Dan ben je te ver gegaan en dan breng je je gezondheid in problemen. Dat betekend dat je dus wel een ghb met medicijnen moet gaan bestrijden. Dat is geen negatief iets dat is een handleiding die je moet weten als je zo erg misbruik maakt van ghb. Veel reacties in dit topic zijn onnodig. Laat hem nou maar dat topic lezen van @F.E.A.R. Daar kan je kiezen welke weg jij het beste vind om te volgen. Daar zijn veel reacties van mensen die weten hoe het werkt en die al langer gebruiken. Als mensen met zulke problemen naar dit forum komen ga ze dan niet zeggen dat ze geen drugs moeten gebruiken. Wees realistisch en geef ze een oplossing. Zoals ik aangaf in een ander topic maak mensen ook niet meteen bang en kom met de zwaarste regels die er zijn. Laat iedereen in zijn waarde, mensen misbruiken drugs nou eenmaal en komen vaak daardoor hier terecht. Geef dan liever advies wat ze nu kunnen doen om dat op te lossen dan iemand gaan zeggen dat hij slecht bezig is en dat het dom is... Dat weet diegene wel daarom zoekt hij hulp op dit forum. Klik om te vergroten... Bedankt voor de reactie. Na de 3e dag ben ik inslaapgevallen. Het was een misselijk nachtje maar al met al 6-7 uur slaap denk ik en 12 in bed gelegen. Was verder erg trillerig en beetje paranoid tijdens die 3 dagen. En dat ben ik van mezelf dus nooit. Dus wist waar dat aan te weiten was en heb ik op gegeven moment naast me neerlegd. Geen 4 daagse chill trips meer voor mij. Lesje geleerd"
"mijn vriendin is gaan opruimen bij haar neefje die van alles en nog wat gebruikt. Het opruimen was om hem een zetje in de goede richting te geven. ze vond deze substantie in een zakje. Het lijkt op suiker ket en maakt zwaar acidic als je ook maar een korreltje op de tong neemt. Maar volgens mij is het toch geen bolletjes ket. ik kan me niet herinneren dat ket zo smaakt. Alsof je een druppel azijn op de tong pakt. iemand een idee wat het is?"