#1
mijn vriendin is gaan opruimen bij haar neefje die van alles en nog wat gebruikt. Het opruimen was om hem een zetje in de goede richting te geven.
ze vond deze substantie in een zakje. Het lijkt op suiker ket en maakt zwaar acidic als je ook maar een korreltje op de tong neemt. Maar volgens mij is het toch geen bolletjes ket. ik kan me niet herinneren dat ket zo smaakt. Alsof je een druppel azijn op de tong pakt.
iemand een idee wat het is?
ze vond deze substantie in een zakje. Het lijkt op suiker ket en maakt zwaar acidic als je ook maar een korreltje op de tong neemt. Maar volgens mij is het toch geen bolletjes ket. ik kan me niet herinneren dat ket zo smaakt. Alsof je een druppel azijn op de tong pakt.
iemand een idee wat het is?