Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ben nieuw hier,dus sorry als ik me ergns heb vergeten voor te stellen? ik zit al direct met een vraag ook ik lees hier net nootmuskaat en heb de link gevolgt tot het bereiden maar dr staat,een hele noot raspen, maar die noten zijn toch giftig? en het zijn aardig wat grote noten ook,en aangzien et mijn eerste keer is,wil ik niet direct trippen ofzo gwoon het 'gelukzalige gevoel ' bereiken,weet iemand dan de hoeveelheid? misschien een halve noot?"
"ik ben van belgie he daarom dat ik vraag of het niet minder kan bv een halve noot,of 1 vierde"
"hmm,bedankt, maar k vind niets over de hoeveelheid iets wat ik wel zou willen weten als ik het neem"
"niemand die me iets kan vertellen over de heoveelheid? dat ik bv geen 8 uur high ben"
"wat raden jullie dan aan?"
"ik rook nu al een eindje wiet,af en toe eens maar hoeveel ik ook rook,ik word er niet stoned van alleen dat ikwel 'chill' ben iemand die weet hoe ik kan maken dat ik ook eens stoned ben?"
"heb al verschillende gerookt, white widdow,amnesia,... ik inhaleer goed ja"
"goed ,zal ik eens doen"
"ik zal er nog eens kopen en in en bong smijten ik heb al zuiver gerookt,al met veel tabak,en met weinig tabak maarja,in belgie is het soms klote om eraan te geraken"