Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Juist tegenwoordig is er echt goede vergeleken een jaar a 2 terug. Tenminste in Zuid-Holland.."
""
"Jonkoman zei: En dat is hash ? Klik om te vergroten... Hero"
"Brakka Mang zei: Dat zijn 2 verschillende batches denk ik ? Klik om te vergroten... Klopt, vind de donkerdere (links) wel wat nicer"
"Dit was wel puur indd, kwam wel minstens 80% uit, structuur maakt trouwens niet veel uit geur wel!"
"Ja ik merk indd ook veel verschil de grote flessen werken altijd sterker bij me.. maar de patronen hebben ook gewoon effect bij me"
"Zelf positieve ervaring ken mijn huidige via Telegram al een aantal jaar"
"Over kwaliteit gesproken, echte topper is dit lang niet zulke kwaliteit tegen gekomen."
"Top kwaliteit heb dr zin in, oudjaarsdag!"
"Wieri"