Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLachgas

Lachgas

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AnokclLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste mensen,

Ik heb twee jaar geleden lachgas gebruikt en sinds dienn niet meer. Gister heb ik wat ballonen gebruikt met een lachgas tank. Vandaag voel ik een doof gevoel in mijn benen. Is dit iets wat over gaat? Heeft iemand hier ervaringen mee? En is het nodig om de huisarts te bellen hierover?

Nb: Natuurlijk ga ik dit spul nooit meer aanraken.
N
NashLid
01-01-2024, 00:00
#2
Had ik ook enkele maanden terug, 3 ballonen genomen en voelde de hele week mijn benen/armen niet terwijl ik dagen had dat er 50+ ballonen doorheen gingen en alles goed ging. Was naar de huisarts gewest en die zei dat ik een aantal dagen moest wachten om te kijken of er verandering in zou komen. Heeft een week geduurd maar kwam gelukkig weer goed
A
AnokclLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nash zei:
Had ik ook enkele maanden terug, 3 ballonen genomen en voelde de hele week mijn benen/armen niet terwijl ik dagen had dat er 50+ ballonen doorheen gingen en alles goed ging. Was naar de huisarts gewest en die zei dat ik een aantal dagen moest wachten om te kijken of er verandering in zou komen. Heeft een week geduurd maar kwam gelukkig weer goed
Klik om te vergroten...
N
NashLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik nam trouwens B12 pillen in daarna weet niet of het daardoor heeft goed gekomen maar kan je wel proberen ja
A
AnokclLid
01-01-2024, 00:00
#5
  1. Pff wat heftig zeg. Ik gebruikte vroeger ook veel meer dan gisteravond en nog nooit ergens last van gehad. Wel ff schrikken natuurlijk. Fijn dat het bij jou goed is gekomen, hopelijk komt mijn gevoel ook weer terug 😭

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."