Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heeft xtc invloed op je ongesteldheid? Wat gebeurt er als je een xtc pil slikt terwijl je ongesteld bent, trip je dan harder want je hebt last van je hormonen enz..? of is dit een hele domme vraag?"
"ik zweef dan altijd man xD en herhaal 1000 x tegen me vrienden dat ik van ze hou xD en leef me helemaal uit op de dansvloer"
"lekker =/ dan ben je ook niet vrolijk volges mij"
"Ik heb altijd zonnebril op als ik aan de X ben ten eerste: je spacet hem beter ten 2de: niemand kan je pupillen zien, en denken dat je ze gewoon puur uit * stijl* ophebt"
"ehm nou, zonnebril is handig, aangezien je grote pupille hebt en heel fel licht is dan niet zo prettig, moek je eerlijk vertellen. en dan nog, als je een zonnebril ophebt, dan zie je al1 vaag licht, je ziet eigenlijk al1 maar lichjes knipperen, en mensen bewegen dus ik space m nog harder dan normaal dus ik snap niet warom je zo negatief doet een zonnebril is gewoon onwijs relaxt, want dan ben je echt gewoon helemaal in je eigen wereldje. moet je `s proberen zonnebril opzetten als je aan de x ben daarna gaan we verder praten"
"nja sommige mensen vinden het helemaal geweldig om TE hard te gaan, en die worden dan al1 helemaal wous in hun hoofd"
"ik had het bij slikke & spuiten x gezien, je wordt er onwijs licht in je hoofd van man xD maar tog, je arme neus"