Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Blokfluit zei: Ik denk dat hij 4 verschillende patronen in 4 verschillende ballonnen bedoelt en deze heeft vergeleken :P Klik om te vergroten... Dat hoop ik, maar ik ken ook mensen die dat wél doen en daar speciaal van die huge partyballonnen voor kopen. Niet doen."
"ZERO- zei: Psychedelibee zei: Gas heeft de neiging om uit te zetten of te krimpen onder invloed van temperatuur. Tevens heb ik gemerkt dat wanneer je de bus heel rustig leeg spuit je ballonnen ook minder groot worden, zal vermoedelijk ook met temperatuur te maken hebben. Kortom, er zijn teveel factoren die invloed hebben op de grote van de balonnen. Klik om te vergroten... Wow dit wist ik niet, goed om te weten. Had altijd het idee dat m'n ballon langzaam leeg liep terwijl ik op m'n vrienden wachtte en zij hun ballonnetjes nog moesten fixen ghehe. Klik om te vergroten... Doet me denken aan de stikstof experimentjes die wij op de middelbare school gedemonstreerd kregen door studenten om ons enthousiast te maken voor scheikunde. Daar lieten ze ook ballonnen krimpen en groeien onder invloed van temperatuur"
"Zaterdag 2CB, was wel tof steviger getript dan verwacht aangezien het de eerste keer nogal tegenviel. Veel pret en flauwe grapjes"
"Ik weet net als Fool niet zeker of ik veranderingen per se kan toeschrijven aan drugsgebruik. Ben in dezelfde periode sowieso veel volwassener geworden en als persoon gegroeid, maar dat zal ook komen door heel veel andere factoren. Wel denk ik dat drugsgebruik bepaalde processen heeft versneld voor mij. Met name MDMA en psychedelica hebben me inzichten en meer zelfvertrouwen gegeven, en ze hebben geholpen met verwerkingsprocessen, wat doorwerkte in het dagelijkse nuchtere leven. Zo heeft een vervelende ervaring op truffels ervoor gezorgd dat ik eindelijk therapie zocht voor de trauma's die toen naar boven kwamen waar ik anders misschien langer mee was blijven lopen. Tegelijk kwam ik er in die trip achter hoe geliefd ik was door de vrienden die daar bij waren en me onder hun hoede namen. En een hele positieve ervaring op mdma heeft ervoor gezorgd dat ik met mijn vriend volledig open kon praten over alle positieve en negatieve dingen in onze relatie, die daardoor een boost heeft gehad waar we twee jaar later nog profijt van hebben. Zelfde geldt ook voor een vriendschap die ik weer nieuw leven in heb geblazen, toen ik met die vriendin samen xtc gebruikte thuis hebben we heel mooi de slechte periode in onze vriendschap kunnen afsluiten."
"Ik heb zo'n goedkope, in de meeste gevallen voldoet het. Ik gebruik de mijne vooral voor het maken van bommetjes met MDMA, of om truffels af te wegen (en voor homemade burrito kruidenmix ) Ik weeg om zeker te zijn soms mijn portie nog een keer extra af, en je kunt het beste met een extra gewichtje erbij wegen zonder te tareren zoals je wellicht al eens op dit forum hebt gelezen, de ervaring leert voor mij dat je dan nauwkeuriger kunt wegen."
"Het lijkt me een beetje omslachtig om telkens weer te stoppen en dan weer te gaan roken voor een nicotine-high van een half uurtje. Euforie is met zo veel dingen te bereiken die niks met drugs te maken hebben, daar heb je echt niet zo'n maffe constructie voor nodig. Overigens is nicotine ook drugs"
"Waren je films niet toevallig Samsara en Baraka? Ik heb tijdens een minder leuke ervaring overal mijn eigen gezicht in gezien en zag ik gezichten van medetrippers perfect symmetrisch (best wel lelijk en eng). Een leuker voorbeeld: Huilen van geluk Ik was niet per se heel blij ofzo maar besefte me opeens hoe goed ik het had, en hoe mooi de wereld in elkaar stak, hoe veel ons als mensen zomaar wordt aangereikt."
"Het grootste deel van de bevolking weet zich nog steeds prima te vermaken met een drankje. Vanwaar die drang om alsmaar drugs te doen Aangezien je jezelf Rasta-man noemt... Eventueel een jointje bij dat drankje is ook wel lekker op een festival vind ik. Leer er vrede mee hebben dat je een behoorlijke prijs betaalt voor dagen achter elkaar drugs doen en maak de juiste keuze. Spoiler Je hebt vooral jezelf ermee."
"Psychedelibee zei: Narayani zei: Het grootste deel van de bevolking weet zich nog steeds prima te vermaken met een drankje. Vanwaar die drang om alsmaar drugs te doen Klik om te vergroten... Een drankje is ook drugs he Klik om te vergroten... Dat is zeker waar. Maar 2-3 biertjes bijvoorbeeld vind ik heel wat anders dan een arsenaal aan poeders en pillen erbij halen. Het probleem is alleen dat nogal veel mensen lijken te denken dat je dan gelijk 12 bier moet drinken ofzo. En zichzelf dan beter vinden want ze 'doen geen drugs'. Maar dat is weer een andere discussie"
"Kverlangen zei: Prijs -kwaliteit moet je dus de Mosa of ISI patronen hebben, dan ben je veel voordeliger uit volgens ons. Klik om te vergroten... Ik vraag me dus af in hoeverre dat op gaat. Prijs-kwantiteit is het enige wat blijkt uit je stukje. Merkte je ook echt verschil tussen merken of vind je het gewoon leuker als je een grote ballon hebt? Want groot zal ie zeker zijn met 4 patronen erin. Als ik zo veel lachgas op één avond zou doen zou het me geen hol meer uitmaken."