Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"http://www.azarius.nl/headshop/pipes/ kijk daar maar is daar staat het wel"
"Sterke Drank: Wiskey"
"Re: Wat is jou periode langst wakker onder pep 5 dagen"
"Ik gaa bijna elk weekend wel een keer snachts naar de dierentuin :P Daar kan je gratis bier en fris weg halen, en je kan chill warm in speeltuin zitten en rustig een lijntje snuifen zonder bang te zijn dat iemand komt of dat het wegwaait"
"laan zei: Nadiaaah zei: Ik gaa bijna elk weekend wel een keer snachts naar de dierentuin :P Daar kan je gratis bier en fris weg halen, en je kan chill warm in speeltuin zitten en rustig een lijntje snuifen zonder bang te zijn dat iemand komt of dat het wegwaait Klik om te vergroten... Dat klinkt Gezellig Klik om te vergroten... is ckr gezellig.. Je weet niet wat je mist"
"Donderdag: Speed Vrijdag: Coke Gerookt & Een Pilletje &Speed Gesnoven Zaterdag: Speed [Zaterdag avond weer gewoon geslapen]"
"Ik ben een keer fout gegaan op lsd Ik heb wel vaker lsd gehad Maar dit keer voelde er iets niet zoo goed Er klopte iets niet. De sfeer was ook niet zo chill Toen zijn we naar ander hui gegaan, en ik moest achterin in de auto en daar zeiden stemmetjes dat ze me hadden gepakt, ik bleef er wel rustig onder maar ik wist dat het niet goed was maar ik probeerde me zelf goed te praten. Toen zeg ik in 1 keer 2 negers voor me zitten die keken me heel kwaad aan. Daarna stapte ik uit de auto, ik vertelde er niks over tegen mn vrienden Tot dat een vriendin van mij begon te huilen en daardoor ging ik ff helemaal niet goed Toen gingen we de film fear and loathing kijken en daar ging ik pas echt fout op Het voelde alsof ik dood ging. Toen gingen we meer mensen opzoeken zodat ik me wat meer op mn gemak voelde. Op een gegeven moment dacht ik echt dat ik dood ging en zakte ik door mn benen. Ik werd helemaal de grond in getrokken, mensen moesten van mij zeggen dat het goed kwam want anders zakte ik nog verder de grond in en ging ik voor mijn gevoel nog erger dood.. Ik dacht ook telkens dat de politie achter me aan zat. Ik zag ook de hele tijd mn moeder voor me huilen. Daarna ging ik nog een paar keer bijna dood ik werd zoo de grond in gezogen Lichamelijk voelde ik me dood aan het gaan, ik wist wel dat het goed kwam. maar mensen moesten het me wel zeggen want ander voelde het gewoon alsof ik lichamelijk dood ging. Ik heb echt geen idee hoe lang die bad trip heeft geduurt. Maar het was zeker niet cool!!"