Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ziek worden van drugs komt meestal door het feit dat je lichaam al niet helemaal honderd procent is en net zoals met alcohol kan het dan verkeerd vallen ook externe factoren zoals temperatuur van de omgeving e.d. kunnen een reactie veroorzaken waardoor het fout gaat. maar het meest voorkomende is het feit overmatig gebruik en combi's die niet kunnen. Ik zelf ben een aantal keren ziek geworden van wiet maar dat was door veel te blowen op een dag dat het 32 graden was en dat gaat gewoon niet goed vooral niet als je weinig hebt gegeten.Naarmate je een gewenning opbouwt zal de kans om ziek te worden afnemen. Ook hebben sommige drugs gewoon het effect dat je er eerst misselijk van wordt en dan pas vrolijk gaat spacen e.d."
"ik zou wel eens willen weten hoe vaak men drugs gebruikt als men al gebruikt. ik bedoel dan geen koffie, thee of sigaretten/shag. ik zou ook graag willen weten wat je gebruikt en waarom. alcohol telt wel mee."
"Beste mensen, ik ben op zoek naar mensen die mij wat info kunnen verschaffen over absinthe, ik ga het binnenkort zelf proberen maar ben op zoek naar mensen die mij handige tips kunnen geven over het gebruik hiervan en hun ervaringen zodat ik wat meer inside informatie heb. Ik hoop zodoende dat ik wat meer weet wat ik verwachten kan, dus wie kan mij helpen a.u.b.? (Ik heb al info van het web afgehaald, maar wil ook wel wat persoonlijke ervaringen en tips horen) MOD-Edit: ff verplaatst naar alcohol."
"zuipen en wiet is een toppie combi, is lekker melig en vaak super relaxed, das tenminste mijn ervaring + ="
"mijn leukste ervaring met alcohol en weed was dat ik na goed veel gezopen en geblowed te hebben smorgens wakker werd midden in het bos in de volle overtuiging dat ik thuis was en dan na goed uitzoeken er achter kwam dat ik op schoolkamp was dat heeft trouwens wel een hele wazige invloed op de rest van de dag"
"ik denk juist graag in mijn trip dat geeft me van allerlei inzichten en filosofieën die je later als je weer nuchter bent kunt nagaan en zo steeds meer jezelf leert kennen. Denken in een trip is juist goed. Zo leer je later ook je trip sturen en ga je eigenlijk nooit meer bad omdat je alles zelf in de hand hebt, jij controleert de trip, de trip niet jou."
"Geen andere drugs erbij gebruiken en positief zijn helpt al heel veel, maar een bad trip kun je nooit helemaal voorkomen omdat het inwerken soms wel eens sneller gaat dan verwacht en dat kan schrik/angst reacties geven waardoor je een bad trip krijgt. EN NEE ER ZIJN GEEN MAKKELIJKE TRUUKJES OM 100% EEN GOEDE TRIP TE KRIJGEN. positief denken en alles verwachten helpt meestal het beste en een vertrouwde omgeving is zeker belangrijk. Zorg ook dat er bij de eerste keren iemand is die het al eerder heeft gedaan en op het moment dat jij tript nuchter wil blijven om je te helpen als het toch fout gaat. (meestal ga je niet verkeerd op paddo's behalve door je eigen angsten). Ik trip meestal alleen tegenwoordig maar ik heb er dan ook al meer dan genoeg ervaring mee, ( ik heb al meer dan 40x paddo's gehad )"
"he mental ik heb wel een manier ik zal je dat wel ff mailen omdat ik de regels van dit forum niet wil overtreden."
"ik vind verse niet te vreten al dat vocht erin om van te , maar gedroogde vind ik net naar tabak smaken en dat vind ik niet vies ik douw gewoon een portie gedroogde hawaiïaanse in de wang en dan steeds stukjes kauwen, ik heb het dan ook meestal een half uur in de mond voordat ik het daadwerkelijk doorslik. En dat werkt als een nieuwe."
"hero gaat me echt te ver maar al het andere lust ik wel."