Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Count me in... Wel nog nooit last van gehad bij speed of cocaïne, of iets anders. Maar een joint zal ik nooit fatsoenlijk zonder te hoesten binnenkrijgen vrees ik."
"Ik heb onlangs 4 gram methoxphenidine besteld bij een vriend. Hij zij dat je het best als een bommetje kan nemen. Er is hier nog niet veel te vinden over MXP. Heeft er hier al iemand ervaring mee? Zoja, hoeveel kan je best nemen, hoe en wanneer?"
"Bedankt Fool voor de reactie! Ik heb niet lang geleden wel eens wat ketamine genomen maar daar heb ik niet veel aan gehad. Was geen goede kwaliteit ofzo denk ik. MXE heb ik ook al enkele keren gebruikt, en dat vond ik wel heel plezant . Ik zal dan voor ongeveer 150 mg gaan. Ik had wel gedacht om het op café te doen maar misschien dan toch maar niet. Ik zal mezelf moeten inhouden want ik hou ook wel van enkele pintjes bier. Binnen een week ongeveer zal ik een report maken (als ik het niet vergeet)"
"ok, dan weet ik wat me te doen staat. Bedankt!"
"Vrij hot, nog nooit van Danko Jones gehoord, het verdient wel een 8.5/10 [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=GiXlhwI5xHQ[/youtube]"
"[youtube]watch?v=GiXlhwI5xHQ[/youtube]"
"Jupkes, stellas, Duveltjes, de Belgische kwaliteit"