Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMethoxphenidine (MXP) Wie? Wat? Waar? Hoe? Hoeveel?

Methoxphenidine (MXP) Wie? Wat? Waar? Hoe? Hoeveel?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
MxeCrabLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb onlangs 4 gram methoxphenidine besteld bij een vriend. Hij zij dat je het best als een bommetje kan nemen.
Er is hier nog niet veel te vinden over MXP. Heeft er hier al iemand ervaring mee? Zoja, hoeveel kan je best nemen, hoe en wanneer?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik vermoed zomaar dat Fool hier vrij snel op gaat antwoorden :grin:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat vermoed ik ook. xD

Oraal is "the way to go" met methoxphenidine, goede biologische beschikbaarheid. :)

Als je meer ervaringen met dissociatieven hebt zou ik zo'n 150 milligram nemen om het uit te proberen, mijn volgende dose moet ook zo'n 200 milligram worden. (uitgaande van geen tolerantie)
Ik vind wel dat dit middel niet echt geschikt is voor uitgaan ofzo, ik zou het wel degelijk thuis nemen om te spacen ipv de kroeg in te gaan. Met teveel alcohol kan het wel eens té verwarrend en angstaanjagend worden. Heb al PCP-achtige hororverhalen over veel alcohol+200mg MXP gehoord. :wink:
M
MxeCrabLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt Fool voor de reactie!

Ik heb niet lang geleden wel eens wat ketamine genomen maar daar heb ik niet veel aan gehad. Was geen goede kwaliteit ofzo denk ik. MXE heb ik ook al enkele keren gebruikt, en dat vond ik wel heel plezant :) . Ik zal dan voor ongeveer 150 mg gaan.
Ik had wel gedacht om het op café te doen maar misschien dan toch maar niet. Ik zal mezelf moeten inhouden want ik hou ook wel van enkele pintjes bier. :(
Binnen een week ongeveer zal ik een report maken (als ik het niet vergeet)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nouja, ik zou een onbekend middel sowieso eerst thuis gaan nemen, vond deze toch wel een heel stuk verwarrender dan methoxetamine. Ik leek echt een idioot en zou in de kroeg absoluut niet weten wat ik daar dan zou moeten doen, waar ik mij daar op methoxetamine prima zou vermaken. :)

Veel plezier, laat maar weten hoe het was! :)
M
MxeCrabLid
01-01-2024, 00:00
#6
ok, dan weet ik wat me te doen staat. Bedankt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."