Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"justmakepeace zei: dankjewel een klasgenoot van mij vertelde dat hij vrienden heeft die 2c-b gebruikt hebben en letterlijk de dingen die ze zagen konden sturen en veranderen, dus dat lijkt me wel iets waar je rustig mee kan beginnen, maar truffels in een lage dosis lijkt me ook wel gaan. En heeft iemand ook ervaring met peyote of san pedro? ik hoor eigenlijk nooit verhalen over die cactussen Klik om te vergroten... Ikzelf heb 3 peyotes staan, ik zou ze supergraag willen gebruiken, maar het is blijkbaar gevaarlijk op mijn leeftijd ;S + Nergens kan ik vinden welke dosis je moet nemen ;d"
"Als je al ayahuasca geprobeerd hebt, moet je je niet erg zorgen maken om peyote, ook al is dat te zien aan de hoeveelheid, ik heb 3 mooi peyotes staan van rond de 8 jaar, maar heb nog nooit echt te maken gehad met psychedelica, vooral door mijn leeftijd, alleen paddo's en volgend weekend LSD, maar je hoeft geen schrik te hebben voor een bad trip bij Peyote, dit komt zeer zelden voor, geniet gewoon van je trip (:"
"Lsd -> Alice, Spells Wiet -> Groen Paddo's -> Shrooms, Magics Xtc -> Bokkers, X, Stacy"
"Ik heb hetzelfde als jij (: Ben zelf ook 14, zit in het 3de, ik blow dagelijks met vrienden, ik zie wiet niet echt als een drugs. Zelf heb ik geen last van het blowen. Wel voorzichtig zijn met het experimenteren met andere drugs, zelf neem ik soms xtc op feestjes, en in de vakanties experimenteer ik met paddo's en andere psychedelica. Iedereen reageert anders op drugs, ken je eigen grenzen. Wiet en andere drugs kunnen soms wel aanleiding geven tot een aantal mentale aandoeningen als je deze op jonge leeftijd gebruikt, maar dit komt zelden voor. Gebruik gewoon altijd je verstand, en gebruik wiet tot dat je 16-17 bent, want die chemische brol vind ik persoonlijk soms ook wat te sterk (:"
"Ik had een portie Hawaiaanse genomen, na 2 jointjes met mijn vriend kreeg ik een gevoel dat ik 1 was met de wereld en begon toen constant te roepen: Je kan niet bang zijn als je alleen bent, je kan nooit bang zijn als je alleen bent, want als je alleen bent is er niets om bang voor te zijn (;"
"inExtase zei: Hallo 't Lijkt me best chill om keertje LSD te doen, maar ik heb nog nooit paddo's gedaan en ik hoor af en toe mensen zeggen dat je eerst paddo's moet proberen om je een beetje voor te bereiden.. Ze zeggen ook dat het een beetje LSD achtig is maar dan minder sterk.. Nou is mijn vraag of het slim is eerst Paddo's te doen daarna pas Lsd? Klik om te vergroten... Ik heb al allebei genomen, & het zijn steeds wonderlijke ervaringen, het is te zien welke paddo's dat je neemt, ik vind persoonlijk de hawaiaanse beter dan LSD, maar Lsd is wel ook fantastisch alhoewel ik het maar 1 keer succesvol heb geprobeerd met een paper trip ;d"