Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het nadeel wat je beschijft is idd serieus. Ik ben zelf afgekickt van GHB vorig jaar augustus, dit was ook niet geheel zonder moeite. Het nadeel van GBL gebruik is dat het vele malen sterker is dan GHB, en zeker meer verslavend. Ikzelf liepook met een spuitje en flesje in de ronte en het ook voor het goed functioneren. Bekent is dat je moet afbouwen, da's wel duidelijk. Wat weinig mensen weten is dat wijn een goed middel is tegen afkick verschijnselen. Ikzelf ben afgekickt door langzaam te minderen in mijn doseringen, neem bijvoorbeeld de helft van wat je normaal neemt of desnoods 2/3e wat je normaal neemt als het echt niet anders kan. Het gebruik van valium (in mijn geval Diazepam) heeft me ook goed geholpen. Dus trek eens een flesje wijn open (ik hield zelf niet van wijn), het werkt echt tegen de verschijnselen! En probeer dit in combinatie met Diazepam af te bouwen. Ik weet niet hoe lang je al gebruikt, ikzelf deed het ook al jaren, maar dan GHB. GBL is natuurlijk 1 van de grondstoffen van GHB, dus zou ik je aanraden misschien van je GBL een fles GHB te maken en het daarmee proberen af te bouwen, want GBL is wel heel sterk. Voor het slapen gebruikte ik 3 tot 4 Diazepam tabletten (5 PCH per stuk) en een 2 tabletjes Lormetazepam (2 PCH per stuk). Probeer op deze manier zoveel mogelijk slaap te pakken te krijgen, want dat zorgt ook errvoor dat je er minder naar grijpt als je je kut voelt. Hou me op de hoogte, want het is echt linke soep, in jouw geval zou ik ook wel met je huisarts te overleggen, dit omdat je zelf met stemmen in je hoofd zit waar ik zelf geen last van had voor het gebruik. Hou me op de hoogte!"
"Ik zou dit juist ook voorleggen bij je dokter, wat vaak het probleem is als je de stempel 'Multiple Drug Abuse' op je naam krijg, verstrekken ze helemaal geen medicijnen meer. Zoals ik al zei ben ik bekend bij het afbouwen dvm benzodiazeprines en 's avonds een borrel. Hoofdzaak is dat hoe je het ook doet, je je GABA receptoren wel moet blijven stimuleren door langzame afbouw, je lichaam went hieraan... en hoe minder GBL/GHB in je bloed hoe beter. Je GABA kun je dus regelen met een beetje GBL/GHB samen met alcohol. Drink eerst wat, 2 uur voor je dosis uitwerkt en stap die avond langzaam over op alcohol. En Benzo voor het slapen, zodat je lichaam langzaam de rust terug vindt. Daarna kan je als je merkt minder moeite hebt met van de GBL afblijven je balans terug vinden en in jouw geval desnoods alleen de medicijnen tegen psychotica. Het lullige is dat afbouwen afkicken GHB psychoses kan veroorzaken, misschien bij jouw zelfs verdubbelen. Al moet dit met een fles wijn en een paar Diazapam's die je GABA ook reserveerd. De fles wijn zal je dokter/arts afraden, maar ik heb dit in de wind geslagen en toch met succes, wordt alleen geen alcohol verslaagde, omdat je geestelijk toch nog gevoelig bent voor de 'high'. Zowieso kijken voor de anti despressiva na afloop als je dit doorlopen hebt, en geen Benzo's meer nodig hebt. En alles door elkaar maakt het helemaal anti-depressiva dus pas op! Probeer een fles GHB te kopen, dat maakt de afbouw gecontroleerder en is minder funest voor je maag en slokdarm. Kun je dit niet krijgen ga dan zelf expirimenteren met uitreageren van GHB. Dan heb je altijd wat in huis voor de afouw, maar onderschat het niet, als je hebt staan, is het de makkelijkste weg er weer wat van te nemen, helemaal als je je stontziek begint tevoelen, maar hou het dan op een minmale dosis."
"Wat ik vergat te zeggen: - Rode wijn heeft de hoogste GBL (kleine hoeveelheden) concentratie - Port minder - Witte wijn geen"
""
"@Raver internet staat er inmiddels vol met artikelen, welke voortkomen uit een onderbouwd onderzoek van Simon Elliott. Hij bestudeerde en analyseerde vijftig alcoholische en non-alcoholische dranken uit Engeland op de aanwezigheid van GHB. zie https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/15939164/"
"Sorbitol word in neussprays gebruikt als emulgator; het helpt om olie en water met elkaar te mengen."