Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste leden, 24 oktober 2016 heb ik na een periode vaak xtc gebruik precies de zelfde klachten als jullie opgelopen. ik viel niet meer in slaap en als ik even in slaap viel sliep ik heel licht en werd na een uurtje weer wakker. ik voelde ook door de dag heen een adrenaline rush door me lichaam.. boosdoener cortisol en een beschadiging van mijn receptoren. Heel langzaam herstelde mijn slaap soms sliep ik 2 nachten niet dan weer een nacht wel. Ik rookte hasj om in slaap te komen en dat werkte soms wel en soms niet. na een jaar sliep ik iets beter. Ik had periodes waarin ik opeens weer inslaap viel en goed sliep 4 dagen daarna 2 weken weer heel kut! Ik heb een slaap waak stoornis opgelopen en dit heeft tijd nodig om zich te herstellen mijn hersnen moesten opnieuw een slaapcyclus opbouwen. bijna 4 jaar later... ik slaap weer redelijk goed soms 7 uur soms 6 uurtjes soms ook 8. Enkele nachten lig ik nog een nacht wakker maar dit kan ik makkelijk accpeteren. Ik ben nog steeds herstellende ik zit nu op 75 procent! -sporten -goeie voeding -meditatie - en de eerste jaar mirazapine hebben mij heel erg geholpen. het was de zwaarste 2,5 jaar van me leven. Ik heb sinds 24 okt 2016 nooit meer een pik gebruikt."
"Mocht iemand vragen hebben stel me die gerust ik zit al een tijdje in het proces van herstel."
"Hahahaha ja moest pil zijn... godzij dank heb ik er geen erectiestoornissen aan overgehouden! Dit soort verhalen zie je ook voorbij komen dan had ik me eigen pik nooit meer goed kunnen vasthouden😊"
"@ enjoylife... hoe gaat het nu??"
"In het begin werd ik niet uitgerust wakker maar na 2 jaar kwam ik langzaam in mijn herstelslaap waardoor ik steeds uitgeruster wakker werd maar ook echt de vermoeidheid begon te voelen ik raakte bijna in een burn-out."
"Ik heb zelf hele goeie ervaring met mirtzapine. Dit heeft tijd nodig om te herstellen en een terugval hoor bij het herstel proces!!!"
"PsychedelicMagic zei: Sinds twee dagen slaap ik iets beter. Nog steeds veel wakker worden en nachtmerries, maar mijn brein kan weer tot rust komen en in slaap vallen. Gelukkig. Klik om te vergroten... Hoe gaat het slapen nu? Weetje al waardoor je slaap zo ontregeld was?"