Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ook maar eens even mijn eerste post op dit forum plaatsen. Ga morgenavond naar een feestje en heb 4fmp en evt 2cb in de planning staan. Ik heb nog nooit eerder 4fmp gehad dus wil dat zeker eerst nemen om te kijken hoe dat valt. Daarna evt een cap 2cb (15mg met een kruid erbij waarvan ik even niet op de naam kom). jaartje geleden 1x 2cb 12mg gehad en dat was wel grappig maar tripte er niet echt hard op. Bodyload was wel erg zwaar. Ik hoop eigenlijk die BL te omzeilen door de energie van 4FMP (gewone amfetamine zorgt altijd dat andere middelen voor geen enkele BL zorgen). Gaat dat ook daadwerkelijk werken? Ben daarnaast nog steeds een beetje huiverig. Heb slechts 1 tripervaring op een feest en dat was met truffels en dat trok ik eigenlijk slecht. Echter verwacht dat 2cb stukken beter te handelen is. Lees graag jullie visie"
"Nieuwe bestelling binnen via het internet (mag ik een url geven?). Vorige keer was het goedje wat gelig en bestond het uit kristallen. Verder ook al wel eens witte 4f tegengekomen, maar ook toen waren het kristallen. Deze keer is het echter bruinig en volledig poeder. De gele batch heb ik laten testen en was perfect. Echter deze is wel heel erg anders. Iemand hier een idee over? { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"late bump. Spul deed het prima. Bijna direct na het eten genomen, dus duurde wel een uur of 2 voordat het begon te werken"
"Via het almachtige internet heb ik buisjes weten te bemachtigen onder de naam: Fury Grinder. Een combi van 5 en 6apb staat er op de site. Op het buisje: 5-(2-aminopropyl) benzofuran, HCL, H20 Per buisje 5ml. Heeft iemand hier ervaring mee? Want een exacte dosis staat er dus niet op en om nou zo maar zo'n buisje weg te tikken op hoop van zege vind ik ook wat ver gaan. Mocht het er van komen: morgen feest, zondag weer aan de studie. Is dat een beetje realistisch? Studie skippen is geen optie"
"Canis zei: Zoek even een van mijn tripreports op, dan weet je waar je mee te maken hebt. Daarnaast zou studie geen probleem moeten zijn. Ik studeer zelf en kan altijd na 2 dagen weer goed studeren. Zorg gewoon dat je rust neemt. Klik om te vergroten... Het probleem zit hem voornamelijk in het feit dat ik niet weet wat de hoeveelheid is per buisje"
"nog steeds geen info, dus mocht iemand de hoeveelheid weten....."