Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn tusi ervaring was leek erg veel op ketamine/xtc. Toen ik in Costa rica had ik het geprobeerd. In malta had ik een meid leren kennen die hier vandaan kwam. Zij was hier wel erg verslaafd aan en gebruikte het dagelijks. Al zou het alleen een mengsel van ketamine en mdma kan ik me dat moeilijk voorstellen."
"https://www.samsarabooks.com/eens-verslaafd-altijd-verslaafd-onzin/ hier wat hulp voor mensen die aan het afkicken zijn en wat in de war zitten qua gedachten"
"Zelf lees ik vaak dat mensen worstelen met gedachten en zich afvragen of cravings voor altijd blijven. Ondanks dat ik maar een wannabi ben met 6 maanden gebruik merkte ik dit zelf ook al heel erg. Omdat je er veel over nadenkt moet je oppassen dat het geen obsessie gaat worden. Bij zelf onderzoek of althans het internet geeft vaak negatieve informatie dit kan de moed door je schoenen heen laten zakken. Het punt eigenlijk van deze post is dat drugs sterk kunnen maar jouw eigen gedachten sterker en met een bepaalde mindset al ver kunt komen."
"Beste, ik ben een beetje radeloos, de afgelopen 6 maanden heb ik aardig wat cocaïne op. De laatste keer daarvoor was 3 jaar geleden. De eerste 3 maanden waren nog redelijk “normaal” maar de andere 3 was het flink misbruik soms ook doordeweeks gewoon. Er was iets goed naars in mij leven gebeurt waar ik zelf de boosdoener van was. Ik ben veel gaan gebruiken ook nog is helemaal alleen om mezelf beter te voelen. Het was gewoon heel naïef en een moment van Fack it. Vandaag de dag is het 7 weken geleden precies dat ik voor het laatst heb gebruikt omdat ik in de gaten kreeg dit gaat echt fout zo. Maar mentaal heb ik echt een paar klappen gekregen van dat domme gedrag. Ik ben onzeker als hel in een keer en heb een soort angst voor sociale activiteiten ondanks dat ik ze toch doe en het soms gewoon leuk is blijf ik dubbele gevoelens hebben. Zelf heb ik onderzoek gedaan en hoop dan ook dat ik een problematische gebruiker was Ipv verslaafde al is die grens moeilijk te trekken. 7 weken moet voelen als verbetering en vooruitgang zou je zeggen. Maar het voelt soms als het een week geleden is. Gaat dit gevoel ooit over of heb ik mezelf voor de rest van me leven getekend dat ik in deze strijd blijf zitten door deze fout?? Graag hoor ik jullie ervaringen of advies."
"Dankjewel voor wat licht in de tunnel te geven! Het was me gelukt maar helaas heb ik gister na 8 weken 3mmc gepakt. Niet voor het gevoel maar om langer door te gaan. Hier baal ik nu wel echt een enorm van. Maar misschien ook weer goed dat me brein nu ook ziet van dit is niks voor jou. Ik ga nu voor een jaar minimaal het punt was mij ex was verslaafd. Toen het uit ging en ik haar het ‘goede leven’ zag leidden wou ik dat ook maar het is maar een illusie. Het feest en het gebruik kan leuk zijn maar je leven dr omheen is verder ellende en een gevoel van angst en leegte. Helaas ben ik geslipt. Maar weet nu ook wel weer dat ik dit echt niet wil. Het moet gewoon uit me me systeem soms alleen met me gedachten zitten kan ik gek worden daarom vind ik het wel fijn ze hier even te delen."