Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi 👋, Ik ben een beetje (heeel erg) stom geweest. Afgelopen zaterdag heb ik een inieminie stukje MDMA genomen (pure MDMA minder dan een halve vingertop). Ik zat persoonlijk al een beetje vervelend in m'n vel, ik ben bezig met een traject met de psycholoog en is best zwaar. Emoties herkennen en reguleren en trauma therapie. Ik voelde me op dat moment wat neerslachtig zo voel ik me een aantal maanden in de avond. Gezien er een soort live achtig festival op tv was wilde ik weer na 8 maanden aan de XTC met mijn lieve vent. Echter, voelde ik me dus al rot. Maar had gehoopt me even lekker te voelen! Dat was niet erg het geval. Ik voelde me eerder rustig in m'n koppie dan echt super lekker wat je met xtc meestal heb. Ik ben gaan slapen en voelde me die ochtend ochtend natuurlijk wat loom in mn hoofd en suf. In de avond voelde ik me al helemaal kut. Maandag was verschrikkelijk! Ik heb me echt nog nooit zo depressief gevoeld, gedachten aan de dood, paniekaanvallen, gehuild en enorm misselijk door alles stress. Ik heb een lichtje aan moeten doen om in slaap te vallen, want er kwamen uit een lopende gedachten door m'n hoofd, series, mijn kat, mijn overleden oma, nare dingen ook. Ook overgegeven door de stress en spanningen. was zo onrustig dat ik dacht dood te gaan en nooit meer goed ga voelen. Het is nu dinsdag en voel me leeg en heb nergens zin in. Ik kan mezelf wel voor de kop slaan, ik vind het zo ongelooflijk DOM van mezelf om aan de MDMA te zitten gezien in me al neerslachtig voel door het hele traject bij de psycholoog. Ik ben er gisteren langs geweest (gelukkig) ze zij dat gevoelens komen en gaan en dat ik dit moet zien als een les, wanneer je je rot voelt niet aan de uppers moet gaan zitten. Iemand die dit herkend?"
"Blaatschaap zei: Hallo! Vervelend dat het zo is gevallen! als ex-misbruiker van XTC ben ik heel erg bekend met de verschrikkelijke kater die kan volgen de week na gebruik. (Voor mij ook de reden dat ik het niet meer doe) Ik herken me wel in je klachten! De depressiviteit die volgt na een XTC tripje is absoluut niet leuk, maar probeer je (en dit is moeilijk weet ik uit ervaring) bewust te blijven van het feit dat het door de XTC komt dat je je nu zo voelt, op die manier kan je het een beetje relativeren. Ik heb het zelf een keertje gehad met speed, ik zat nog te diep in mijn herstelproces (traumaverwerking) maar ik wou wel echt heel graag weer drugs gebruiken. De week erop voelde het alsof ik de therapie van de laatste weken ongedaan had gemaakt zo rot voelde ik me. Gelukkig trok dit na een weekje ook weer bij en tegenwoordig zit ik weer helemaal prima in mijn vel Ik snap dat je boos bent op jezelf, maar wat gebeurt is is gebeurt, iedereen maakt wel eens een foutje, dus geef jezelf niet teveel de schuld! Nu weet je in ieder geval wel wanneer het geen goed idee is om drugs te gebruiken :P Geef het tijd, het komt sowieso weer goed! Klik om te vergroten... Blaatschaap zei: Hallo! Vervelend dat het zo is gevallen! als ex-misbruiker van XTC ben ik heel erg bekend met de verschrikkelijke kater die kan volgen de week na gebruik. (Voor mij ook de reden dat ik het niet meer doe) Ik herken me wel in je klachten! De depressiviteit die volgt na een XTC tripje is absoluut niet leuk, maar probeer je (en dit is moeilijk weet ik uit ervaring) bewust te blijven van het feit dat het door de XTC komt dat je je nu zo voelt, op die manier kan je het een beetje relativeren. Ik heb het zelf een keertje gehad met speed, ik zat nog te diep in mijn herstelproces (traumaverwerking) maar ik wou wel echt heel graag weer drugs gebruiken. De week erop voelde het alsof ik de therapie van de laatste weken ongedaan had gemaakt zo rot voelde ik me. Gelukkig trok dit na een weekje ook weer bij en tegenwoordig zit ik weer helemaal prima in mijn vel Ik snap dat je boos bent op jezelf, maar wat gebeurt is is gebeurt, iedereen maakt wel eens een foutje, dus geef jezelf niet teveel de schuld! Nu weet je in ieder geval wel wanneer het geen goed idee is om drugs te gebruiken :P Geef het tijd, het komt sowieso weer goed! Klik om te vergroten... Mag ik jou en berichtje sturen?"
"Natozlato zei: Je kan het wel doen, heb ik ook weleens gedaan toen ik niet lekker in mijn vel zat. In mijn ervaring overschaduwt het de ervaring wel, ik ging me niet opeens supergoed voelen. Ook de nasleep is zwaarder. Een dipje wordt een zware dip. Soms moet je door schade en schande wijs worden. Klik om te vergroten... Zou ik je een berichtje mogen sturen?"
"Gewoon over je heen laten komen. En seks!!"