#1
Hi 👋,
Ik ben een beetje (heeel erg) stom geweest. Afgelopen zaterdag heb ik een inieminie stukje MDMA genomen (pure MDMA minder dan een halve vingertop). Ik zat persoonlijk al een beetje vervelend in m'n vel, ik ben bezig met een traject met de psycholoog en is best zwaar. Emoties herkennen en reguleren en trauma therapie. Ik voelde me op dat moment wat neerslachtig zo voel ik me een aantal maanden in de avond.
Gezien er een soort live achtig festival op tv was wilde ik weer na 8 maanden aan de XTC met mijn lieve vent.
Echter, voelde ik me dus al rot. Maar had gehoopt me even lekker te voelen! Dat was niet erg het geval. Ik voelde me eerder rustig in m'n koppie dan echt super lekker wat je met xtc meestal heb. Ik ben gaan slapen en voelde me die ochtend ochtend natuurlijk wat loom in mn hoofd en suf. In de avond voelde ik me al helemaal kut. Maandag was verschrikkelijk! Ik heb me echt nog nooit zo depressief gevoeld, gedachten aan de dood, paniekaanvallen, gehuild en enorm misselijk door alles stress. Ik heb een lichtje aan moeten doen om in slaap te vallen, want er kwamen uit een lopende gedachten door m'n hoofd, series, mijn kat, mijn overleden oma, nare dingen ook. Ook overgegeven door de stress en spanningen.
was zo onrustig dat ik dacht dood te gaan en nooit meer goed ga voelen. Het is nu dinsdag en voel me leeg en heb nergens zin in.
Ik kan mezelf wel voor de kop slaan, ik vind het zo ongelooflijk DOM van mezelf om aan de MDMA te zitten gezien in me al neerslachtig voel door het hele traject bij de psycholoog. Ik ben er gisteren langs geweest (gelukkig) ze zij dat gevoelens komen en gaan en dat ik dit moet zien als een les, wanneer je je rot voelt niet aan de uppers moet gaan zitten.
Iemand die dit herkend?
Ik ben een beetje (heeel erg) stom geweest. Afgelopen zaterdag heb ik een inieminie stukje MDMA genomen (pure MDMA minder dan een halve vingertop). Ik zat persoonlijk al een beetje vervelend in m'n vel, ik ben bezig met een traject met de psycholoog en is best zwaar. Emoties herkennen en reguleren en trauma therapie. Ik voelde me op dat moment wat neerslachtig zo voel ik me een aantal maanden in de avond.
Gezien er een soort live achtig festival op tv was wilde ik weer na 8 maanden aan de XTC met mijn lieve vent.
Echter, voelde ik me dus al rot. Maar had gehoopt me even lekker te voelen! Dat was niet erg het geval. Ik voelde me eerder rustig in m'n koppie dan echt super lekker wat je met xtc meestal heb. Ik ben gaan slapen en voelde me die ochtend ochtend natuurlijk wat loom in mn hoofd en suf. In de avond voelde ik me al helemaal kut. Maandag was verschrikkelijk! Ik heb me echt nog nooit zo depressief gevoeld, gedachten aan de dood, paniekaanvallen, gehuild en enorm misselijk door alles stress. Ik heb een lichtje aan moeten doen om in slaap te vallen, want er kwamen uit een lopende gedachten door m'n hoofd, series, mijn kat, mijn overleden oma, nare dingen ook. Ook overgegeven door de stress en spanningen.
was zo onrustig dat ik dacht dood te gaan en nooit meer goed ga voelen. Het is nu dinsdag en voel me leeg en heb nergens zin in.
Ik kan mezelf wel voor de kop slaan, ik vind het zo ongelooflijk DOM van mezelf om aan de MDMA te zitten gezien in me al neerslachtig voel door het hele traject bij de psycholoog. Ik ben er gisteren langs geweest (gelukkig) ze zij dat gevoelens komen en gaan en dat ik dit moet zien als een les, wanneer je je rot voelt niet aan de uppers moet gaan zitten.
Iemand die dit herkend?