Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"weet je wat et is met sterke drank ey... meeste pples willen puur knallen zodat iedreen denkt dat ze bikkel zijn of so, is gwon kanerdom. dan zijn er mense die mixen, bijv. puschkin red wodka met seven-up of sinassap, en dan zijn er mense die alleen bierie drinke. Zelf drink ik mixjes en bierie, maar als ik moet kiese zou ik bier neme, is minder duur, qua hoeveelheid percentage heb je meer met 1 krat en drink water en eet kiwi tegen de kater, en veel cola . Kan wel goed tegen sterke drank op een of andre manier, lust ook bijna alles wel, baileys, wodka, tequila, advocaat, al die shit."
"1st: ben wel benieuwd wie nou voorgedraaide of wat ook bij de shoppa haalt, en wie via mannetjes shit regelt. Wil graag weten wat zon mattie van mij was eerst zon vaste klant bij shoppa hehe, totdat die mannetje leerde kenne waar hij goedkoper kon fixe, kennen jullie dat soort mannetjes of nie? Latra en niet te veel he"
"Hehe, wel grappge berigte hierso. heb zelf niet geslikt weet je, ben meer jonko en assie roker. Ken wel van die kale koppen in de buurt die gedaan hebben en doen, zijn egt grappig hun. Het grappigge is als ik in de discotheek ben he, dan komen mensen niet naar mij toen zo van: ey, sta je strak of so?, ze komen altijd naar mij om te vragen of ik pillen heb, whahaha. Ik ken wel via-via zon mannetje die die shit verkoopt weet je, alleen hij en zn mattie zijn enigste die ik ken die slikke"
"Ik kom wel is op parties waar ze lope te snuive en alles, doe zelf nie mee en wil ook niet meedoen, maar weet wel dat die shit kankerillegaal is. Waar the heck halen die mense altijd hun shit vandaan, moet danwel via roffa of so gaan, tenminste dat is wat ik gehoord heb he. En als je dan regelt welke prijs per gram? En ben ook wel benieuwd van de mense die zelf usen hoeveel dang per week? thanx voor de tijd he, let niet teveel op mi ben"