Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"[/quote] je kan ook het water weer uitspugen in plaats van doorslikken. 5 liter water is wel wat veel van het goeie.[/quote] 5 liter was maar een schatting aangezien in op dat moment aan het trippen ben kan het ook minder zijn. Op dat moment krijg ik een voor mij wel bekende "tripdorst" het lijkt wel alsof mijn hersenen niet meer het signaal binnenkrijgen dat ik zojuist een kan met water heb opgedronken."
"oortjes zei: Je moet nippen. Als ik veel water drink dan ga ik nippen anders zuip je zo inderdaad 5 liter weg. En geloof me, water kotsen is ook geen pretje, i have been there.... Klik om te vergroten... Nippen doe ik ook als ik in de zaal sta. Als dan later mijn water op is ga ik naar de wc om water te halen, dan drink ik meestal 2 volle glazen achter elkaar weg en ga weer met 2 volle bekers de zaal in. 5 liter is mischien wat overdreven maar ik drink in die 10 uur dat ik er ben toch wel makkelijk 3 liter water weg. En dan heb ik het nog niet eens over de glazen bier. Bedankt voor je reactie"
"Als je harder wilt gaan op 2cb kan ik aanraden het te combineren met een redelijke hoeveelheid alcohol en wiet. Ikzelf heb laatst met een groep vrienden met zn allen 1 pil geslikt. Dit was een Yellow North Face om precies te zijn Wij slikten het in na 3 bier en daarna nog meer bier gedronken en veel wiet gevaped. Ik kon mijn ogen niet geloven van de visuals die ik kreeg. Ik merk wel altijd bij mijzelf dat als ik meer alcohol gedronken heb dat ik dan harder en prettiger trip. Ik denk ook dat muziek wel een factor speelt in hoe je tript. Wij luisteren altijd techno en soms een beetje chill groove-techno achtige muziek. Als je echt een keer heel goed wilt gaan op 2cb kan ik deze combinatie zeker aanraden. Ps toevallig dat jij ook pikachu's bent tegengekomen, ik heb laatst een halve getest ook icm bier en wiet en het gevoel was zeer prettig"
"Hallo. Ik heb even de zoekfunctie gebruikt maar ik kon toch niet de informatie vinden die ik zoek dus vandaar dit topic. Sinds mijn 1ste keer Awakenings met ADE wist ik gelijk al dat ik hier vaker naar toe zou gaan. Ik heb alleen 1 constant probleem wat steeds weer terugkomt. Als ik naar Awakenings ga, gebruik ik mijn favoriete combinatie. Ik begin altijd met een redelijk aantal biertjes meestal een sixpack vervolgens een halve pil 2cb en daarop nog een joint. Deze combinatie geeft mij een heerlijk gevoel en de wiet activeert bij mij de visuals. Verder slik ik ook nog mijn voorgeschreven dextroamfetamine op het feestje om mijn energie op peil te houden. Nu komt mijn probleem, deze combinatie met elkaar zorgt bij mij voor een oneindige dorst waar ik niet vanaf kan komen, water helpt niet cola helpt ook niet en raketijsjes ook niet. Ik heb vorige keer geprobeerd om een kwartier geen water te drinken en geprobeerd het dorstgevoel te negeren maar tevergeefs, De dorst is zo erg dat ik het niet meer leuk vind en niet meer kan praten door het gebrek aan speeksel Ik vroeg mij af of mensen dit herkennen en hier iets op weten of iets wat mischien kan helpen Alvast bedankt"
"Ik zal eens proberen wat zouts te eten. Vorige keer at ik een banaan maar dat hielp niet tegen de dorst. Minder bier drinken is geen optie anders is de combinatie weer minder lekker haha. Ik drink overigens altijd de laatste 5-6 uur van het feestje alleen maar water. Ik denk dat ik laatste feestje wel minimaal 5 liter water heb weggedronken. Gelukkig heb ik nooit veel last met naar de wc gaan dus het lijkt mij geen probleem dat ik deze hoeveelheid drink. Dankjewel"