Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAwakenings+Dorst

Awakenings+Dorst

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#1
Je moet nippen. Als ik veel water drink dan ga ik nippen anders zuip je zo inderdaad 5 liter weg.

En geloof me, water kotsen is ook geen pretje, i have been there....
M
MittaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo.
Ik heb even de zoekfunctie gebruikt maar ik kon toch niet de informatie vinden die ik zoek dus vandaar dit topic.

Sinds mijn 1ste keer Awakenings met ADE wist ik gelijk al dat ik hier vaker naar toe zou gaan.
Ik heb alleen 1 constant probleem wat steeds weer terugkomt.

Als ik naar Awakenings ga, gebruik ik mijn favoriete combinatie.
Ik begin altijd met een redelijk aantal biertjes meestal een sixpack vervolgens een halve pil 2cb en daarop nog een joint.
Deze combinatie geeft mij een heerlijk gevoel en de wiet activeert bij mij de visuals.
Verder slik ik ook nog mijn voorgeschreven dextroamfetamine op het feestje om mijn energie op peil te houden.

Nu komt mijn probleem, deze combinatie met elkaar zorgt bij mij voor een oneindige dorst waar ik niet vanaf kan komen, water helpt niet cola helpt ook niet en raketijsjes ook niet.
Ik heb vorige keer geprobeerd om een kwartier geen water te drinken en geprobeerd het dorstgevoel te negeren maar tevergeefs, De dorst is zo erg dat ik het niet meer leuk vind en niet meer kan praten door het gebrek aan speeksel

Ik vroeg mij af of mensen dit herkennen en hier iets op weten of iets wat mischien kan helpen :mrgreen:
Alvast bedankt :)
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Het klinkt heel smerig, maar probeer eens wat zouts. Een paar hapjes chips bijvoorbeeld. Dat zout trekt vocht aan en helpt zo je speekselklieren weer wat op gang. Ik weet niet of er een wetenschappelijke onderbouwing voor is, maar bij mij helpt het vaak wel. De eerste hap is ranzig maar langzamerhand komen je kliertjes weer op gang.

Iets minder bier drinken zou ook kunnen helpen. Alcohol drijft vocht af in je lichaam, om dezelfde reden heb je vaak als je een flinke alcohol kater hebt zo'n nadorst.

Nadeel als je niet drinkt is weer dat je waarschijnlijk moeilijk kan pissen, maar ja altijd wat :wink:
M
MittaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zal eens proberen wat zouts te eten.
Vorige keer at ik een banaan maar dat hielp niet tegen de dorst.

Minder bier drinken is geen optie anders is de combinatie weer minder lekker haha.
Ik drink overigens altijd de laatste 5-6 uur van het feestje alleen maar water.
Ik denk dat ik laatste feestje wel minimaal 5 liter water heb weggedronken.
Gelukkig heb ik nooit veel last met naar de wc gaan dus het lijkt mij geen probleem dat ik deze hoeveelheid drink.

Dankjewel :)
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zo veel drinken is niet goed, of het moet echt 45 graden zijn ofzo. Als je te veel water drinkt kun je daar ziek van worden. Gewoon die droge mond voor lief nemen, dat hoort bij de drugs. Niet goed kunnen praten is ook een bijwerking van de drugs, komt niet persee door je droge mond denk ik.

Minder alcohol en drugs kan helpen bij je klachten, maar dan ben je minder hard van de kaart, het is het één of het ander volgens mij.
k
kokosmakroon900Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mitta zei:
Ik zal eens proberen wat zouts te eten.
Vorige keer at ik een banaan maar dat hielp niet tegen de dorst.

Minder bier drinken is geen optie anders is de combinatie weer minder lekker haha.
Ik drink overigens altijd de laatste 5-6 uur van het feestje alleen maar water.
Ik denk dat ik laatste feestje wel minimaal 5 liter water heb weggedronken.
Gelukkig heb ik nooit veel last met naar de wc gaan dus het lijkt mij geen probleem dat ik deze hoeveelheid drink.

Dankjewel :)
Klik om te vergroten...

je kan ook het water weer uitspugen in plaats van doorslikken. 5 liter water is wel wat veel van het goeie.
M
MittaLid
01-01-2024, 00:00
#7
[/quote]

je kan ook het water weer uitspugen in plaats van doorslikken. 5 liter water is wel wat veel van het goeie.[/quote]

5 liter was maar een schatting aangezien in op dat moment aan het trippen ben kan het ook minder zijn.

Op dat moment krijg ik een voor mij wel bekende "tripdorst" het lijkt wel alsof mijn hersenen niet meer het signaal binnenkrijgen dat ik zojuist een kan met water heb opgedronken.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mitta zei:
Gelukkig heb ik nooit veel last met naar de wc gaan dus het lijkt mij geen probleem dat ik deze hoeveelheid drink.
Klik om te vergroten...

5 liter water is heel ongezond en kan zelfs gevaarlijk zijn. Zo veel water zorgt ervoor dat je zout uit je lichaam spoelt en daarmee maak je het dus erger. Ook als je veel naar de wc gaat...

Een glas water per uur is ruim voldoende. 2 als je veel zweet maar meer ook niet.

Mitta zei:
Ik zal eens proberen wat zouts te eten.
Vorige keer at ik een banaan maar dat hielp niet tegen de dorst.
Klik om te vergroten...

Een banaan is ook niet zout...

Mitta zei:
Minder bier drinken is geen optie anders is de combinatie weer minder lekker haha.
Klik om te vergroten...

Dan houdt het een beetje op hier vrees ik. :wave:
M
MittaLid
01-01-2024, 00:00
#9
oortjes zei:
Je moet nippen. Als ik veel water drink dan ga ik nippen anders zuip je zo inderdaad 5 liter weg.

En geloof me, water kotsen is ook geen pretje, i have been there....
Klik om te vergroten...

Nippen doe ik ook als ik in de zaal sta. Als dan later mijn water op is ga ik naar de wc om water te halen, dan drink ik meestal 2 volle glazen achter elkaar weg en ga weer met 2 volle bekers de zaal in.
5 liter is mischien wat overdreven maar ik drink in die 10 uur dat ik er ben toch wel makkelijk 3 liter water weg.
En dan heb ik het nog niet eens over de glazen bier.
Bedankt voor je reactie :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."