Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Spice? Keta zie ik mensen gebruiken als speed.."
"2ci lijkt me super.. Maar geen ervaring mee. 2cb geinig maar ging gauw vervelen maar dat vond ik écht alleen maar grappig en daarna reteirritant omdat het effect zo snel af nam. Maar allicht had ik al te veel gefeest van tevoren of is het mijn ding niet. Nog een x overdoen.. 2ci past wel bij je beschrijving denk ik, kleine dosering."