Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Vind het wel een creepy verhaal eigenlijk... maar ook wel interessant om erover te lezen. Ik zorg in ieder geval dat ik nu geniet van het leven, zolang het nog kan!"
"Las weer op nu.nl dat er in DH een preventieve fouilleeractie is geweest.. gisteravond. Stel nou... jij gaat lekker naar Awakenings, hebt een paar pilletjes of wat pep op zak, en je komt in zo'n fuik terecht. Zullen ze dan die pilletjes vinden of zoeken ze echt alleen naar wapens of grote hoeveelheden drugs? Ik schijt 'm nu een beetje.. stel dat er net vanavond in Amsterdam zo'n actie is, en ik loop daar met m'n 5 p-tjes ofzo.. zal ze iig al wel thuis in mijn bh ofzo stoppen, ook de politie mag toch niet in mijn bh voelen?"
"Hoe kan iemand dat overleven? Die zal ook wel 9 jaar lang nauwelijks geslapen hebben dan.."
"Ben gisteren gelukkig geen politie tegengekomen, ook bij het feest hebben ze met fouilleren niets gevonden... had het achteraf ook nog in mijn cameratasje, lippenstifhouder of zijvakje van mijn tas kunnen stoppen want daar keken ze niet eens in (had het in mijn bh gestopt.....) Ook mijn dikke vest, die ik voor de kou onder mijn jas aanhad getrokken hoefde niet uit, zag er denk ik heel onschuldig uit ... Maar goed op zo'n feest neemt IEDEREEN drugs mee en dat weten ze, volgens mij is dat fouilleren meer voor wapens en voor dealers enzo. Blijft wel raar, er is daar politie binnen bij de ingang en dan loop je daar met je wappie hoofd gewoon langs de politie"
"Het feest zelf was ge-wel-dig... ik ben hiervoor altijd op vrijdag naar Awakenings geweest, dat was wel iets meer knallen dan dit. De sfeer was super, allemaal blije mensen, mooie lasershows, goede line-up, vooral Steve Rachmad was lekker aan't knallen, maar helaas was ik aan het eind van de nacht al wel redelijk op.... Moet zeggen dat ik me super heb vermaakt, maar de de nacht een beetje als een roes aan me voorbij is gegaan."
"Ik zorg ook meestal wel dat ik licht op mijn fiets heb, maar het is nu al een aantal keer KAPOTGETRAPT door vandalen toen mijn fiets in de stad stond. Tja - dan moet in mijn ogen de politie die vandalen hard aanpakken in plaats van de 'slachtoffers' die dan zonder licht fietsen, omdat het gesloopt is. Ik ben nu maar overgestapt op van de kleine losse lampjes, maar die moet je dus ook niet vergeten van je fiets te halen, dan ben je ze kwijt!"
"Niks, lekker helemaal niks... en dat houd ik zo tot zaterdagavond. Moet ook even een paar dagen geen alcohol.... Misschien dat ik alleen nog een blikje energiedrink erin gooi, maar da's geen drugs, of wel?"
"Nog eventjes helemaal niks vandaag.... vanavond rond 11u gaat denk ik de eerste pil erin Ben nu maar alvast goed aan't ontbijten, fruit aan't eten ... ben geloof ik nog nooit zo voorbereid naar een feest gegaan. Heb de hele week al gezond gedaan, gezond gegeten, gesport, veel water en thee en nauwelijks alcohol gedronken. Hoop dus dat de pilletjes lekker vallen vanavond... ben iig wel fit!"
"Zat aan de xtc vannacht en ben wel redelijk dood, hoewel ik de hele dag heb geslapen, dat lukt me normaal nooit! (had een halve rustgevende pil van mijn vriend gehad... zo dat werkt als een tierelier, heerlijk geslapen in plaats van para in bed gelegen te hebben)."
"paupie zei: lol, dat is een paar honderd meter van me werk vandaan.... Klik om te vergroten... paar 100 meter van mijn huis vandaan!!!!!!!!!!!!! Kom ik nu achter Maar er zullen echt wel weer ergens anders pillen vandaan komen, zo gaat het altijd. Had wel liever eerder geweten dat ik een paar keer per week langs een pillenfabriek fietste op weg naar mijn werk. Had ik niet zoveel moeite hoeven doen om aan mijn supplies te komen, en een mooi zakcentje bij kunnen verdienen"