Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo, Dit is de eerste keer dat ik iets op een forum post dus hou daar rekening mee haha. Ik blow ongeveer een jaar nu , vanaf de zomervakantie vaker, ik zou zeggen dat ik een paar keer per week naar de shop ga met vrienden. Het is altijd erorm gezellig en heb het erg naar mijn zin. Ik neem dit jaar een tussenjaar en werk overdag. Alles gaat goed, ik blow niet voor mijn werk en zorg altijd dat ik netjes en uitgerust op mijn werk kom. Het klinkt allemaal goed totdat ik begin over mijn ouders , hou er rekening mee dat ik 18 jaar ben. Een tijd geleden kwamen mijn ouders er achter dat ik blow, ze hadden zonder mijn toestemming in mijn kamer mn tas doorzocht en vonden een buisje en lange vloei, toendat ik thuis kwqm hadden we een gesprek van ongeveer 2 uur lang kver hoe slecht het is en dat ik niet goed in mijn hoofd meer ben en dat ik de slechte kant op ga. Ze hadden me een week huisarrest gegeven, wat ik al absoluut belachelijk vind maarja het ergste was dat als ik het nlg een keer zou doen ze me meteen het huis gooien. Ik dit natuurlijk nergens op vindt slaan maar er niks aan kunnen doen en het maar accepteren. Na mijn huisarrest meteen naar de shop gaan met een paar vrienden. Ik had eindelijk weer een leuke tijd. Todat 1,5 week geleden mijn ouders er weer achter zijn gekomen, ik het weer eerlijk bekennen dat ik blow. Ouders natuurlijk helemaal boos, en weer een lang gesprek over dat ze niet meer weten wat ze met me moeten en dat ik het spoor compleet kwijt ben. Ik mag nog blijven wonen voor nu zeiden ze maar als ik op een dag weg ben ze het niet erg zouden vinden. Ik kwam er mee weg met 2 weken huisarrest (heb nog steeds huisarrest tot 13 december) Ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen, ik weet dat mijn ouders gewoon zo extreem zijn, mn zusje van 16 durft bijv niet een te zeggen dat ze af en toe in het weekend een glasje wijn drinkt met een paar vriendinnen want compleet normaal is. Ik had niet verwacht dat het zon tekst zou worden dus sorry daarvoor. Als iemand de moeite er voor heeft gedaan om het te lezen, bedankt! Laat alsjeblieft een reactie achter, maakt niet uit wat! Groetjes Mikeyy uitgooien ."
"Dusja zoals de titel zegt heb ik de laatste 2 weken, 10 gram speed en 1 gram 3MMC op in m'n eentje. Voor degene die niet weten 3mmc is een research chemical, dit was trouwens ook de eerste keer dat ik 3mmc heb gedaan. Het was stuk beter dan ik had verwacht!! Veel euforia, heerlijke rush. Nadeel ervan is dat je er echt heel veel van gaat zweten en m'n handen trilde een beetje. Ik heb btw natuurlijk niet de middelen gecombineerd. Ik deed zo'n 2 of 3 avonden met dat grammetje, rest van de dagen de hele dag aan de speed. Nu had ik wel wat lichamelijke klachten de laatse week, raar gevoel bij m'n hart niet pijn maar ja gewoon een vaag gevoel dat soms naar boven kwam en weer weggaat, ook een soort drukkend gevoel in het binnen van mijn borst. Ben ook veel duizelig geweest laatste week, maar dat zou wel door niet tot weinig eten. Ook ben ik erg snel buitadem hoe kan dat? Nu het probleem: ik net mijn laatste beetje speed opgemaakt, en heb geen geld om nieuwe te kopen. Moet nuchter dus blijven de komende tijd en heb geen idee hoe de komende dagen doorkom. Moet bijv morgen mee naar m'n opa enz. Ik heb de laatste 2 weken amper slaap gehad, maar een paar nachten geslapen en dan ook maar een paar uurtjes. Ik heb bijvoorbeeld vanaf vrijdag tot vandaag alleen gisternacht geslapen, zo'n 5 uur. En werdt echt verrot wakker. Ook extreem weinig gegeten en ben zo'n 8 kilo afgevallen Kan iemand me tips geven hoe ik dit kan overleven??"
"Ervan leren ga ik sws niet doen, laat ik zo zeggen dat het niet m'n eerste keer is dat ik speed heb gebruikt . Heb hier wel veel vitamine pillen liggen ga me denk vanaf vanvond (wanneer ik nuchter zal zijn) mezelf er vol mee stoppen. Natuurlijk zou het zonde geweest zijn om ze de laatste 2 weken te gebruiken. Het kutte is dat ik nog bij mn ouders woon dus kan niet de hele dag in bed liggen. Zou mischien helpen om de volgende dagen veel koffie te drinken? Btw sorry als in deze comment veel fouten zitten, zit een joint te roken en space hem best lekker haha"
"acht.zes zei: @Mikey1998420 Helaas, uitzitten is het devies. Overigens, als je er niet van wil leren dan zou ik maar snel accepteren dat dit een behoorlijk groot onderdeel van je leven zal gaan blijven. Klik om te vergroten... Nja het is niet dat ik het elke dag doe, voor deze 2 weken had ik sinds februari niks meer gebruikt. Vindt het gewoon leuk of zo nu en dan veel drugs te gebruiken. En dan stop ik weet voor een tijd voor wat voor reden dan ook. Vroeg me gewoon of wat jullie in die situatie doen"
"acht.zes zei: @Mikey1998420 Ik kom nooit in die situatie, net zoals veruit de meesten hier. De bedoeling is dat ik plezier heb van de drugs, en niet dat ik me er klote door voel zoals jij nu ervaart. Dus heb ik wat regels voor mezelf opgesteld die voorkomen dat ik in jouw situatie terecht kom. Klik om te vergroten... Ik voel me op dit moment niet kut volgende dageb wss wel maar dat heb je altijd als je drugs gebruikt"
"Meh voel me eigenlijk best oké, gister laaste lijn gehad rond 15.00. Opstaan was beetje moeilijk maar lekker een joint gerookt en valt niet tegen Thank voor alle reacties"
"Ja ik weet dat de dip vaak na 2 dagen is, maar volgens mij voel ik me de eerste dag dan al fucked up. Ben gewoon heerlijk stoned en vol me oké, veel vitamine pillen sinds gisteravond. Ook veel gegeten vanaf gister wanneer ik begon te smoken. Ik denk dat het wel meegaat vallen voor de reden dan ook Ben gewoon awesome"
"SuperSilverHaze zei: Deze gast zit gewoon te trollen Klik om te vergroten... Ja man je bent een genius! Wow je hebt me door... Meer onzin reacties zoals Mr. Einstein hier zijn overbodig en totaal onrelevant. Iedereen anders bedankt voor je reacties"
"Erg ketakoekjes zei: Ik ben in de war, heb 5 gram natte speed die ik deze week wou gebruiken (niet alles natuurlijk) maar na dit te hebben gelezen denk ik dat ik het toch maar ga bewaren of verkopen. Klik om te vergroten... Neem contact met mij op"
"ketakoekjes zei: Ik ben in de war, heb 5 gram natte speed die ik deze week wou gebruiken (niet alles natuurlijk) maar na dit te hebben gelezen denk ik dat ik het toch maar ga bewaren of verkopen. Klik om te vergroten... Niet iedereen kan m'n niveau aan, is niet erg niet iedereen kan zo awesome als mij zijn"