Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Goed uitgelegd. In mijn omgeving zijn het alleen de meest achterlijke mensen dat coke gebruiken, hoe het komt dat weet ik niet."
"Armani7 zei: gewoon even suiker verkopen aan die mensen, hebben ze hun lesje wel geleerd Klik om te vergroten... Ik ken armani7 en het is geen oplichter hoor, hij deed het als afschrikmiddel tegen mensen die om drugs komen wenen via PM, welliswaar ietsje te extreem (hij kan mss die 60 euro terugstorten) Hoe naief kun je zijn trouwens, als je wat rondvraagt in je vriendekring of via via kom je toch aan drugs, je gaat toch niet zitten PM'en. Ik heb van hem al wiet gekocht, niks problemen mee."
"Maar je had wel via het forum laten weten dat je op zoek was naar een dealer, mag je nooit doen he"
"Ik kan eens vragen of hij die 60 euro niet terug wil storten."
"Eels - Last Stop: This Town"
"Eels - Rock Hard Times en gelijk heeft hij"
"Ja, dat is strafbaar en heb geduld, tis nog vroeg..."
"'Hoe anderen dat doen' naar ginder gaan en wiet kopen , zo doen ze dat. gewoon een kwestie van geluk hebben, en geen controle tegenkomen Wiet kopen in België van een dealer is toch ook strafbaar"
"Ozark Henry - The Sailor Not The Sea"
"Dat heb je bij speed toch ook Alleen dat van die schulden niet misschien, omdat het goedkoper is."