Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hee,, Ik was benieuwd of jullie ook reggae luisteren en hoe vaak,, Welke andere muziek stijlen vinden jullie mooi,, Van reggae muziek vind ik - Bob marley - UB40 (2 x naar concert geweest) - Dennis brown - Gregory Isaacs - Yellowman Relaxt, zijn er nog meer relaxte reggae artisten laat het weten,, En ik was ook benieuwd of jullie naar reggae feestjes gaan enso Later"
"Reggae vind ik zeker niet irritant ik vind het echt rustgevend, en een andere goede nederlands talige reggae zanger is beef! heel relaxt met een tikkeltje rock"
"Hallo, Ik heb een vraag, heb nou 4 white widdow planten in mijn achtertuin staan. Ze zijn nou 1,20 hoog. Nou is eindelijk het moment aangekomen dat ik voor het eerst wat zie, maar wat ik zie maakt me een beedje ongerust, ik zie bij alle planten dat er kleine bolletjes komen. in de stengels, zijn dat nou zaadjes of komen die bolletjes uit tot toppen. ik hoor het graag dit is mijn eerste kweek en alles is voor mij nog nieuw daarom weet ik niet of het een mannetje of een vrouwtje is. Ik hoop dat mensen ervaring hebben gehad met white widdow en mij kan vertelle hoe dat nou zit. Adios MidasJ"
"2 pure joints, dan haal je zeker kruimel wiet:P:P haha normaal is tog altijd rond de 2 joint;s uit een 5je,, 5 euro de gram een joint is een halve gram ong. en 5 euro per dag, 5x7 is 35 ,, 35 x 2 is 70 dus als je een 5je per adg rookt zit je in de 2 weken op 75 euro'tjes 2 pure joints van 5 euro heb ik nog nooit gehoord, niet in arnhem, heb bij elke shop wiet gehaald en nog nooit meer dan 3 joints kunnen draaien, pinwin geeft hetmeest van arnhem en heeft hele stonede NLX"
"oke,, ja ik 2 a 3 jointjes maar dan betaal je opzeminst 5 euro,, ik ben welleens benieuwd hoeveel jullie b etalen voor de wierie,, als je 5 euro of 10 euro haald wat kan je er dan uit draaien, of halen jullie gewoon beste 25 euro zak ofso, je hebt in sommige shops ook voordelen zakken in den boche als ik bij mijn pa ben altijd v oor deel zakie.. maar ben welleens benieuwd"
"wat snap je er niet aan dan"
"Hee,, Ik ben een jongen van 17 en blow nou iets meer dan 2 jaar ''goed" dus elke dag smoken. Het begon allemaal met een sigarretje en stoer rond hangen op straat, toen ik 15 was, alleen roken was niet intressant genoeg en de mensen waarmee ik omging rookten al een behoorlijke tijd Wiet, Het was voor mij dus heel makkelijk om ook te gaan smoken, er kon altijd wel iemand halen, was nog niet verslaaft dus kon er ook van afblijven, had werk dus kon het kopen,, en het was gewoon een mega ervaring toen ik het eenmaal begon te doen. Na een jaar roken en blowen en stoer doen kwam ik ook met nog meer vage mensen in contact die speed en XTC gebruikten,,, ik ben 7,5 maand gestopt met roken, het enige wat ik nu nog doe is blowen, alleen dat is wel gelijk de ergste verslaving geworden, Ik heb wel mijn vmbo GT diploma afgelopen jaar gehaald en doe nou opleiding hotel manager, ik besef me heel goed dat als ik door ga met blowen dat ik een dikke streep door de opleiding kan zetten, en dat is iets wat ik helemaal niet wil. Maar de wiet verslaving is echt erg bij mij, kan de laatste tijd wel dagjes stoppen, of 2 dagen, mijn record is 3 dagen, maar daar houd het ook mee op. Ik rook zoieso 5 euro wiet per dag en het verveelende is dat ik genneens werk heb op het moment. ik ben daarom benieuwd naar de verhalen van de andere mensen die wiet roken, maken die hetzelfde mee als mij, kunnen jullie makkelijk van de wiet afblijven, heb je tips, Laat het weten Midasj"
"Jaa ik heb gister ook een grammetje wiet gehaald, echt sweety , stoppen dus helaas niet gelukt, maarja maandag ga ik gewoon niet blowen tot vrijdag;p kijken of ik dat kan volhouden, Hele avond roke chille joo Dat is Die shit,, It's the Good life"
"Hee,, De nadelen zijn heel goed bekend bij mij, is het niet dat ik het zelf ondervind of dat mijn pa het elke x tegen mij zegt als ik bij hem ben, hij blowd nu al zoon 9 jaar en heeft wel zijn eigen bedrijf, alleen dat zou ook veel beter lopen als hij niet zou blowen logische en elke x als ik blow zit ik te denken hoe ik kan stoppen en waarom ik niet stop wrrm het steeds niet lukt, ik weet niet zo goed wat voor andere dingen ik kan doen als ik niet blow, ik ga naar school en als ik thuis ben doe ik een beetje me huiswerk alleen daarna heb ik nog heel veel tijd wat ik moet opvullen, en gezocht naar een baantje alleen dat schiet ook niet op als je een paar avonde in de week wilt werken dan neemt niemand je aan. en als ik uit school kom fiets ik altijd langs de shoppa's en dan haal ik meestal de wiet smiddags al en rook na school joint, of savonds dan ga ik altijds naar de shop ja om een beetje de tijd te doden, dat gevoel dat je wilt blowen komt dan steeds weer naar boven en dan zit je je zelf gewoon beetje gek te maken en ga je tog."
"heej, ik heb presies hetzelfde gehad wat eerder geschreven was ik zat niet lekker in me vel , problemen thuis met mijn broer etc. en ging truffels eten, ik had dubbelde possie op, wat ik achteraf niet had moeten oen, toen mijn matties weg gingen, viel ik in een soort slaap, en leek het alsof ik terug in de tijd was, en daarna kreeg ik hele angstige beelden en belevingen. Dus als je paddo's of truffels gaat doen, moet je goed in je vel zitten, en nooit teveel gebruiken, laat het rustig uitwerken en laat het daarbij, groetjes"