Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Neem eens een beetje liquid acid en ga vliegen :P Heeeeerlijk !"
"Wel toevallig dat ik dit als een van de eerste postings zie staan. En heb me daarom ook aangemeld om te kijken of meerdere mensen dit hebben ervaren. Vroeger had ik dus nooit last van bitter smakende trips (zegels) tegenwoordig wel. Maar ben nu over op liquid en dat bevalt me uitermate goed."
"Beste mede leden. Ik heb altijd ervaren dat als ik iets te lekker ga van de acid dat ik dan graag even een lijntje aphetamine nam om wat helderder to worden. Nou heb ik dus afgelopen weekend bij gebrek aan beter een zeer kleine lijn Meth Amphetamine genomen. Wat ik hiervan ervaarde was dat ik vele malen anders reageerde dan met normale amphetamine. Aan de ene kan vond ik het wel fijn kreeg er alleen wel een vreselijk gejaagd gevoel bij. Mijn vraag is dan ook : Hebben andere van jullie dit ook ervaren, in combinatie met of zonder Acid."
"Het is hier echt behoorlijk in opkomst merk ik bijna iedareen om mij heen begint ermee al, en ken aardig wat peppers zelf."