Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb hier ook ervaring mee, op het begin voelde het geweldig, maar ik was snel verveeld en wilde gewoon lekker vanaf mijn handdoek naar het bad kijken en de mensen die erin zaten. Mijn ervaring hiermee was dus dat het leuk is om uit te proberen, maar echt veel zwemmen heb ik niet gedaan."
"Bedankt voor de reacties! Ik heb eens door zitten zoeken naar derealisatie en dit klinkt inderdaad wel een beetje hetzelfde, ik heb gisteren nog mijn laatste wiet opgerookt met vrienden (wel rustig aangedaan) en heb nu ook besloten om te stoppen met blowen. En nu maar hopen dat het niet terugkomt :P"
"Hallo iedereen, Ik ben een jongen van 21 jaar oud, ik blow al een jaar of 3 met regelmaat (bijna elke dag). Mijn eerste joint was toen ik 17 was zoiets maar hierna een jaar niet meer geblowd, sinds toen ik net 18 was begon ik wat vaker te blowen en dit werd geleidelijk aan meer tot de laatste 2 jaar. Ik ben zoals de meeste er ook wel eens kut aan geweest van blowen, een keer moest ik overgeven en trilde ik helemaal en klopte mijn hart flink in mijn keel. Niks bijzonders en dit liet ook geen grote indruk achter op mij. Nou heb ik 3 dagen terug iets vreemds meegemaakt. Na het werk ging ik met een collega (goede vriend van mij) naar een vriend van ons om daar lekker een avondje te zitten. Na wat tv kijken en rustig een jointje gerookt te hebben gingen we Mortal Kombat spelen, na een tijdje was ik weer aan de beurt. Ik koos mijn spelers uit en het gevecht begon, ineens snapte ik niet wat ik moest doen, ik staarde maar wat naar het scherm en ze vroegen mij of ik nog begon. Na kort wachte pakte de ander de controler en begon maar wat te spelen. Toen voelde ik een overweldigend gevoel over mij heen komen, een soort paniek maar zo heftig dat ik het gevoel had dat ik ineens kon instorten. Dit bleef maar enkele seconden en hierna vlogen mijn gedachtens en emoties elke kant op, kort hierna hoorde ik mijn stem in mijn hoofd schreeuwen wat steeds harder ging en ik had het gevoel alsof ik elk moment de controle over mijn lichaam kon verliezen, alsof ik ineens uit kon flippen. 5 tellen later had ik weer het gevoel alsof ik wel kon janken. Ik snapte er niks meer van en vroeg de jongen of we even naar buiten konden gaan. Dit vonden ze ok en ik stond direct op om naar buiten te lopen. Mijn zicht veranderde, ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen, het is niet zozeer alsof ik dingen zag die er niet waren maar ik zag wel alles anders, waziger maar tegelijkertijd ook gedetailleerder. Geluid vervormde en liep in elkaar over, ik kon me nergens op concentreren en liep 2 keer terug om mijn jas te pakken, hierna weer mijn drinken te pakken. Eenmaal buiten ging ik zitten en zat alleen in mijn gedachten, wanneer mijn vrienden wat tegen mij zeiden kreeg ik niks mee en had ik het gevoel van wat kijken jullie nou. Dan herhaalde ze de vraag en probeerde ik het mee te krijgen en te reageren maar meestal lukte dit maar half of niet. Na een tijdje kregen de andere jongens het koud en we gingen terug naar binnen, ik voelde de kou niet al was ik wel helemaal aan het trillen. Toen gingen we in de keuken zitten, hier bewoog ik als een malle. Ik kan sws nooit stilzitten maar mijn benen gingen nu echt alle kanten op. Wel zeiden ze dat ik weer wat kleur begon te krijgen want ik was blijkbaar net dracula volgens hun. Na een tijdje hier te hebben gezeten ben ik met mijn collega op de fiets gestapt en zijn we naar huis gegaan. Op de fiets was ik weer iets rustiger al was het niet helemaal normaal, gedachten gingen alsnog snel en mijn zicht was ook nog steeds niet helemaal normaal. Achteraf hoord ik dat ik ook rare bewegingen maakte en ook soms gekke bekke trok. Verder toen mijn gedachten zo van de hak op de tak sprongen en toen ik die schreeuw in mijn hoofd hoord klonk het wel als mijn eigen gedachten, maar soms leek het bijna alsof ze niet van mij waren, ook dit kan ik lastig uitleggen. Ik ben hier erg van geschrokken en ben nog steeds niet helemaal bijgekomen, alles voelt nog steeds anders. Ik weet dan ook niet wat ik hiermee moet. Ik heb sinds een tijdje gesprekken op school omdat ik mij al lang depressief voel wat eigelijk al is begonnen in de basisschool, maar heb hier nooit hulp voor gezocht. Ik leef altijd met veel stress en nu komt dit er ook nog bij en ik weet nu niet meer wat ik ermee moet. Heeft iemand een idee wat dit was want het lijkt mij niet gewoon een bad trip, daar was het naar mijn mening veel te heftig voor. Alvast bedankt en sorry voor deze lange post"
"Hallo, ik ben een jongen van 18 jaar en heb een paar dagen geleden xtc gebruikt. De laatste keer hiervoor was twee weken geleden (en daarvoor een jaar geleden, mijn eerste keer ook, toen ging het maar om een pil met ongeveer 80mg MDMA erin) en toen heb ik in totaal een halve gele ferrari gepakt die getest was op ongeveer 190mg, eerst een kwartje en toen hij insloeg weer een kwartje. Ik ben hiervan toch een goeie 5 uur "vaag" van geweest. Zoals ik al zei heb ik een paar dagen geleden met wat vrienden weer wat xtc gebruikt. Dit keer heb ik anderhalve gele ferrari gehad in totaal (verspreid over de avond) en ook nog een paar joints gerookt. Het was geweldig, maar volgens vrienden was ik later volledig van de kaart nadat ik (onbewust) mijn laatste halfje had gepakt. Op een moment roepte ze mijn naam en zeiden ze "drink snel wat, je bent aan het schuimbekken!" ik schrok heel erg toen zei dit zeiden en ik pakte direct een fles water. Ondertussen toen ik de drop eraf draaide leek dit een eeuwigheid te duren en ik ik zag alles vervormen, totdat ik wat dronk en ze zeiden dat het weg was. Ik werd weer rustig en ging vrolijk door. Kan dit komen door een (bijna) overdosis? Na een paar uurtjes slaap begon de volgende dag. Deze dag heb ik op een pizza na niks gegeten, en 's avonds besloten we nog een keertje xtc te doen. Ik begon met een halve gele ferrari om 8 uur 's avonds, na een uur voelde ik nog niks dus pakte ik nog een 1/3e bij, tegen deze tijd voelde de rest, die net zoveel pakte en meer ervaring hebben, hem al aardig goed. Maar ook hierna voelde ik helemaal niks dus besloot ik verder niks meer te nemen en heb alleen nog een joint gerookt, waar ik tot mijn verbazing ook niks van voelde. Rond 4 uur s'nachts ben ik gaan slapen. Toen ik wakker werd zeiden vrienden van mij wel dat ik die nacht stuiptrekkingen had en laterna mijn gezicht groen aanliep. Rond 11 uur zijn we wakker geworden en hebben we rustig op de bank gezeten. We wilden de komende maanden geen xtc meer doen omdat we het nu 2 dagen achter elkaar gebruikt hadden. Maar ik en een van deze vrienden wilden altijd al een keer spacecake proberen. Toevallig had iemand deze een paar dagen terug gehaald in de shop. Om 7 uur 's avonds hebben we beide één plakje gegeten per persoon, beide op een lege maag. Ondertussen hebben we nog wat joints gerookt, waarbij mij weer opviel dat ik niks merkte van de wiet. Na een uur begon hij de cake te voelen, terwijl ikzelf nog niks merkte. Nog 2 uur later voelde ik nog niks en gaf ik de hoop op dat hij nog zou inslaan. Ik heb nog een paar joints gerookt hierna, ma ook hiervan voelde ik helemaal niks terwijl mijn vriend compleet weg was. Deze nacht had ik wel een erg raar gevoel, na rond 2 uur 's nachts. Ik voelde me uitgeput en was helemaal leeg, ma toch voelde ik me klaarwakker en bijna een soort van hyper. Ik ben toen pas om 7 uur 's morgens in slaap gevallen. Weet iemand hoe dit kan dat ik van die xtc, spacecake en meerdere joint niks heb gemerkt en compleet nuchter bleef? Alvast bedankt, Metalhead102"
"ik ben ook nog vergeten toe te voegen dat ik die avond dat ik spacecake heb gegeten er s'avonds achterkwam dat mijn pupillen duidelijk niet meer even groot waren. hoelang dat al was weet ik niet. inmiddels is dit wel al hersteld"
"Van alleen xtc heb ik nog nooit gehallucineerd, wel in combinatie met wiet ging ik hallucineren."