Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums(tijdelijk) Immuum voor drugs na gebruik xtc?

(tijdelijk) Immuum voor drugs na gebruik xtc?

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
M
Metalhead102Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

ik ben een jongen van 18 jaar en heb een paar dagen geleden xtc gebruikt. De laatste keer hiervoor was twee weken geleden (en daarvoor een jaar geleden, mijn eerste keer ook, toen ging het maar om een pil met ongeveer 80mg MDMA erin) en toen heb ik in totaal een halve gele ferrari gepakt die getest was op ongeveer 190mg, eerst een kwartje en toen hij insloeg weer een kwartje. Ik ben hiervan toch een goeie 5 uur "vaag" van geweest.

Zoals ik al zei heb ik een paar dagen geleden met wat vrienden weer wat xtc gebruikt. Dit keer heb ik anderhalve gele ferrari gehad in totaal (verspreid over de avond) en ook nog een paar joints gerookt. Het was geweldig, maar volgens vrienden was ik later volledig van de kaart nadat ik (onbewust) mijn laatste halfje had gepakt. Op een moment roepte ze mijn naam en zeiden ze "drink snel wat, je bent aan het schuimbekken!" ik schrok heel erg toen zei dit zeiden en ik pakte direct een fles water. Ondertussen toen ik de drop eraf draaide leek dit een eeuwigheid te duren en ik ik zag alles vervormen, totdat ik wat dronk en ze zeiden dat het weg was. Ik werd weer rustig en ging vrolijk door. Kan dit komen door een (bijna) overdosis?

Na een paar uurtjes slaap begon de volgende dag. Deze dag heb ik op een pizza na niks gegeten, en 's avonds besloten we nog een keertje xtc te doen. Ik begon met een halve gele ferrari om 8 uur 's avonds, na een uur voelde ik nog niks dus pakte ik nog een 1/3e bij, tegen deze tijd voelde de rest, die net zoveel pakte en meer ervaring hebben, hem al aardig goed. Maar ook hierna voelde ik helemaal niks dus besloot ik verder niks meer te nemen en heb alleen nog een joint gerookt, waar ik tot mijn verbazing ook niks van voelde. Rond 4 uur s'nachts ben ik gaan slapen. Toen ik wakker werd zeiden vrienden van mij wel dat ik die nacht stuiptrekkingen had en laterna mijn gezicht groen aanliep.

Rond 11 uur zijn we wakker geworden en hebben we rustig op de bank gezeten. We wilden de komende maanden geen xtc meer doen omdat we het nu 2 dagen achter elkaar gebruikt hadden. Maar ik en een van deze vrienden wilden altijd al een keer spacecake proberen. Toevallig had iemand deze een paar dagen terug gehaald in de shop. Om 7 uur 's avonds hebben we beide één plakje gegeten per persoon, beide op een lege maag. Ondertussen hebben we nog wat joints gerookt, waarbij mij weer opviel dat ik niks merkte van de wiet. Na een uur begon hij de cake te voelen, terwijl ikzelf nog niks merkte. Nog 2 uur later voelde ik nog niks en gaf ik de hoop op dat hij nog zou inslaan. Ik heb nog een paar joints gerookt hierna, ma ook hiervan voelde ik helemaal niks terwijl mijn vriend compleet weg was. Deze nacht had ik wel een erg raar gevoel, na rond 2 uur 's nachts. Ik voelde me uitgeput en was helemaal leeg, ma toch voelde ik me klaarwakker en bijna een soort van hyper. Ik ben toen pas om 7 uur 's morgens in slaap gevallen.

Weet iemand hoe dit kan dat ik van die xtc, spacecake en meerdere joint niks heb gemerkt en compleet nuchter bleef?

Alvast bedankt,

Metalhead102
M
Metalhead102Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik ben ook nog vergeten toe te voegen dat ik die avond dat ik spacecake heb gegeten er s'avonds achterkwam dat mijn pupillen duidelijk niet meer even groot waren. hoelang dat al was weet ik niet. inmiddels is dit wel al hersteld
M
Mrrow14Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Niets voelen van de XTC is normaal als je de dag van te voren al hebt gefreaked,compleet nuchter heb ik zelf nog niet gehad maar heel stuk minder zeker weten.
Je moet echt een aantal weken niets doen ,xtc bedoel ik dan.
Gewoon lekker jointjes roken de dag erna en niets doen :grin:

Niet gaar worden van spacecake ,misschien is de spacecake wel gewoon niet zo goed.Maar niet gaar worden van een joint dat vind ik wel wazig.
Immuun zijn voor drugs na xtc nog niet van gehoord en zelf ook nooit megemaakt.

Misschien weten anderen hier meer van, ik zou het niet weten sorry :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."