Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ga het denkelijk in een flesje doen waar van die cocos olie in heeft gezeten voor bruin te worden. heb het flesje goed uitgespoeld maar de geur van de cocos blijft er goed inzitten, en de olie wat er origineel inzit ziet er precies hetzelfde uit. maar toch vind ik het nog een beetje freaky om mee te nemen. heb nog 4 dagen om me te bedenken voordat ik naar kreta vertrek"
"bedankt voor de reacties. maar stel ik neem nu 2ml en drink dat ineen keer op. hoelang moet ik dan wachten voor de volgende dosis? en moet ik deze dan verhogen of gewoon hetzelfde pakken omdat er al ghb in mijn lichaam zit. (hoelang blijft het eigenlijk in je lichaam zitten?)"
"Ik heb een vraagje over het nemen van ghb. ik gooi nu namelijk wat ghb in m'n glas cola en daar neem ik dan om de zoveel tijd een klein slokje van. dus ik blijf zeg maar de hele avond constant kleine slokjes drinken. nu lees ik hier op het forum dat veel mensen dus de hoeveelheid ghb wat ze willen hebben in een keer opdrinken en dan na een ongeveer een uur dat weer doen. wat vinden jullie de beste manier? ik vind het namelijk een beetje eng om in een keer de hoeveelheid op de drinken. mijn probleem is namelijk dat ik de hele tijd helemaal niks merk en dan na anderhalf uur ofzo voel ik me ontzettend lekker maar na 5 minuten heb ik dan het gevoel dat ik bijna out ga. dus teveel gehad. vind het echt jammer dat ik het zo moeilijk kan doseren want op het moment dat het goed is voel ik me zooo ontzettend lekker. hopelijk kan iemand me hier een goede tip geven."
"paracetamol is toch ook ontzettend slecht voor je lever. Denk dat dat met bijna alle medicijnen is. Maar wat is tegenwoordig nog gezond ?"