Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@GABA-B Bonanza En gelijk stoppen met de ghb? Of hier evengoed tussendoor nog mee afbouwen? Dankje wel voor je hulp!!!"
"Je loopt inderdaad hersenschade op.. Ik merk dat ik zwaaar vergeetachtig ben. Mijn kortetermijn geheugen is finaal naar de klote helaas. Dus kijk uit.Dit kan wel weer herstellen maar duurt even."
"Ik heb het vaak genoeg gedaan, ging op die combinatie erg lekker altijd."
"Hallo, ik ben een vrouw van 23. Ik weeg 55 kilo en ik ben 1,64 lang. Ik heb last van ptss en een depressie. Hierdoor ben ik ghb gaan gebruiken. Dit doe ik nu 3,5 maand 24/7 om de 2 uur 3,5 ml. Snachts pak ik soms wat meer omdat ik dan niet in slaap kan komen. Ook slik ik hierbij snachts tranxene 20 mg. In het nieuwe jaar ga ik in therapie voor trauma’s en mijn depressie. Hier ga ik natuurlijk graag nuchter aan beginnen. Ik ben opzoek naar tips hoe ik het best kan afbouwen. Ik heb dit al eens eerder mee gemaakt 2,5 jaar geleden toen had ik al deze medicatie niet tot beschikking toen zat ik er 2 weken 24/7 aan en ben ik elke 2 uur mijn dosis gaan stabiliseren en elke 24 uur mijn dosis met 0,2 ml naar beneden gebracht. Helaas ben ik er nu langer in verstrikt geraakt. Dingen die ik tot beschikking heb. Genoeg ghb Baclofen Diazepam Tranxene Oxazepam Quitiapine Phenibut Wat is voor mij de beste manier om af te kicken?"
"Hallo Allen! Bedankt voor jullie reacties. Ik ben al aan het minderen met mijn gebruik. Ik loop al bij een psycholoog voor ptss en mijn depressie. Daarbij gekomen is ook een burn-out. Ik kreeg echter wel last van waanideeën en vreselijke dromen. Ik weet dat dit er bij hoort helaas. Is het handig om met mijn psycholoog te bespreken? Nogmaals bedankt voor jullie hulp. Als ik zo ver mogelijk ben afgebouwd wil ik overstappen op baclofen en de nodige pammetjes. En daarna op quitiapine om door de kunnen slapen."
"Hallo Allen, 12 uren geen ghb meer aangeraakt!!! Op naar de volgende 12 uur!"
"Update! 24 uur ghb vrij. Geen oog dicht gedaan vanacht. Maar de eerste 24 uur zijn het belangrijkste toch? 🥳🥳"
"@Brakka Mang Kan dat icm met de baclofen die ik overdag slik? Ik ga alleen volgende week zondag naar bonaire dus heb niet veel opties om de baclofen ver op en af te bouwen etc.."
"Dag allemaal! Even een update. Ik heb het gered!!! Ik ben helemaal ghb vrij en super blij. Ik ben lekker op vakantie op het moment. Ik ga later nog even typen hoe ik het precies gedaan heb en hoe het gegaan is bij mij. De nachten gewoon doorslapen heeeerlijk.. Het was doorzetten, veel discipline hebben. Maar gelukt! Het slapen doe ik wel met qeutiapine maar dat heb ik ook recept dus dat moet ik slikken. Helpt ook flink tegen de rebound denk ik. Niet meer om de 2 uur wakker. Na uiteindelijk 6 maanden.. Wat een verademing. Ik ben trots op mezelf en ga nog even lekker verder vakantie vieren! 😊 Hopen dat ik het daarna ook ga volhouden. Sorry dat ik zo lang niks geplaatst heb, was vooral bezig met het hele ding zeg maar. Groetjessss"
"Die 5 euries ben je zeker waard en ben je heeel erg dankbaar voor je hulp! Dankje wel!"