Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo mede stoners. Ik heb dus een vraag. Ik ben van plan om een bong te kopen. Om dus thuis the blowen. Dus de vraag is ruik je dat als je wiet in je bong doet en gaat roken dan? Want dat is de rede waarom ik een bong wil kopen dat ik thuis dan gewoon kan blowen zonder dat het naar wiet ruikt dus de vraag is kan je het ruiken als je met een bong wiet rookt?"
"Tijdloos zei: Psychedelibee zei: Waarom zou je niet ruiken als je wiet uit een bong rookt, maar wel uit een joint? Klik om te vergroten... Precies dan is je oplossing wiet botermaken of hasj melk hoewel hasj melk maken je hele keuken naar hasj ruikt Bedoel je geen vaporizer voo je wiet ? Dan heb je geen wiet geur tijdens het roken.Vind het zelf niet zo lekker als een joint. I like the taste.. Klik om te vergroten... Omdat ik in een serrie had gezien (breakingbad) dat iemand niet in zijn huurhuis mag roken dus toen ging ie ze wiet met een bong roken daarom vandaar"
"Haha ik ging vandaag met 2 vrienden na het zwembad had en halve gram wiet bij me halve gram hasj de joints had ik in het kleedhokje al gedraaid en in me tas gedaan me tas nam ik gwn mee en nee joints zijn niet kapot gegaan dus ik had halve gram hasj in een joint gedaan en tabak natuurlijk en andere joint halve gram wiet en tabak natuurlijk dus we gingen 1st die dikke joint hasj roken en later die dikke joint wiet als je in de glijbaan gaat ga je opeens super hard en in het water is ook lekker alleen enige nadeel als je diepe in gaat dat je geen kracht meer hebt om Veel te zwemmen en om rechtop te blijven en over het bad te klimmen om eruit te komen dus je moet de trap nemen maar het is zeker leuk om stoned te zwemmen en de glijbaan af te gaan en het was rond 25 30 graden dus kon je lekker buiten zitten en zwemmen en kon je buiten lekker je joint roken heb met 2 vrienden 2 dikke joints gerookt 1 hasj 1 wiet stoned gaan zwemmen is zeker aanteraden! Is super leuk / grappig"
"SmartieAndMe zei: Ik zou me nergens zorgen om maken. Als er drugs in zat is het nu alweer uit je systeem en is er niks aan de hand. Bevestiging krijg je toch niet gezien het feit dat meeste middelen vrij snel uit je urine zijn. Daarnaast gebeurt het vrijwel nooit dat iemand drugs in je drinken doet. Je bereikt er zo weinig mee. Mensen gebruiken de drugs eerder zelf dan dat ze het aan jou geven. Waarschijnlijk heb je jezelf ongerust gemaakt omdat ze die grap maakten en sliep je daarom niet. Dan is het ook nog eens zo dat je crack inderdaad rookt en niet in je drinken gooit. De kans is dus erg klein dat het waar is. Als laatste nog even de tip om gewoon nooit iets te drinken van een onbekende maar gewoon lekker zelf je drankje te halen om dit soort situaties te voorkomen. Klik om te vergroten... Ja maar ik dronk van zijn drinken we deelde de zelfde fles en het is idd al uit me systeem maar heb het urine nog in een flesje"
"Benzoboss zei: Zo verslavend is crack nou ook weerniet Klik om te vergroten... Debk jij"
"Psychedelibee zei: Mehmet189 zei: Benzoboss zei: Zo verslavend is crack nou ook weerniet Klik om te vergroten... Debk jij Klik om te vergroten... Je bent met crack echt niet na 1 keer verslaafd ofzo. Al helemaal niet als het in je drankje zou zitten aangezien dat bijzonder weinig doet. Maak je niet ongerust, crack heeft er sowieso niet in je drankje gezeten. Klik om te vergroten... Ik weet dat er geen crack in geseten had want heb gehoord dat het niet kan of als je crack in je drinken of alchohol doet is het warm en meestal ga je direct kotsen + niemand zou crack in ze eigen drinken doen ( want het was zijn drinken) crack spuit of rook je maar me vrienden maakte er idd een grap over maar toen begon ik te denken er zou tog een andere drug zoals mdma xtc speed ofz in kunne zitte en tog een drugtest kopen of stress ik gewoon te veel en het laten?"
"Psychedelibee zei: Niet stressen, je kunt er toch niks meer aan doen nu. Voor de toekomst gewoon geen drinken van vreemden meer aannemen. Zo simpel is het. Klik om te vergroten... Ja maar idd denk dat er geen drugs in zat mijn vrienden zijden dat je niet echt onder invloed leek je leek alleen echt eeeb heeel heel klein beetje aangeschoten En denk dat die vriendin van die man zei dat ik het niet moest drinken omdat het sterke drank was Denk dat er idd geen crack of iets anders in zat"
"Benzoboss zei: Psychedelibee zei: Niet stressen, je kunt er toch niks meer aan doen nu. Voor de toekomst gewoon geen drinken van vreemden meer aannemen. Zo simpel is het. Klik om te vergroten... En wat nou als je gratis drugs wil? Klik om te vergroten... Wie zegt dat ik drugs gebruik? Het enige wat ik doe is rook een jointje en drink afentoe wat alcohol"
"Benzoboss zei: Ik weet dat er geen crack in geseten had want heb gehoord dat het niet kan of als je crack in je drinken of alchohol doet is het warm en meestal ga je direct kotsen + niemand zou crack in ze eigen drinken doen ( want het was zijn drinken) crack spuit of rook je maar me vrienden maakte er idd een grap over maar toen begon ik te denken er zou tog een andere drug zoals mdma xtc speed ofz in kunne zitte en tog een drugtest kopen of stress ik gewoon te veel en het laten? EDIT ik heb het posten nog niet echt onder de knie 1.van crack ga je niet kotsen het is gwn coke maar dan zodanig bewerkt dat je het kan roken als je het niet rookt is het gwn kut coke 2.wrm zou je alcohol warm worden als je er crack bij doet 3.mdma en xtc zijn het zelfde(als je ook werkelijk xtc hebt tenminste) 4.als het speed was lag je nog wel wat langer wakker als 6 7 uur (als je het na 8 uur hebt gepakt) 5.als het mdma was zou het kunnen dat je moest kotsen 6.als het iets anders was als alcohol dan had je het wel gemerkt 7. Loop niet te stressen ik droom ervan dat mensen gratis drugs in mijn drank doen Klik om te vergroten... Er zat waarschijnlijk niks in denk ik zat gewoon te stressen en je droomt er dus van dat mensen gratis drugs in he drank ook als het crack if heroïne is? Just asking"
"Benzoboss zei: Mehmet189 zei: Benzoboss zei: Ik weet dat er geen crack in geseten had want heb gehoord dat het niet kan of als je crack in je drinken of alchohol doet is het warm en meestal ga je direct kotsen + niemand zou crack in ze eigen drinken doen ( want het was zijn drinken) crack spuit of rook je maar me vrienden maakte er idd een grap over maar toen begon ik te denken er zou tog een andere drug zoals mdma xtc speed ofz in kunne zitte en tog een drugtest kopen of stress ik gewoon te veel en het laten? EDIT ik heb het posten nog niet echt onder de knie 1.van crack ga je niet kotsen het is gwn coke maar dan zodanig bewerkt dat je het kan roken als je het niet rookt is het gwn kut coke 2.wrm zou je alcohol warm worden als je er crack bij doet 3.mdma en xtc zijn het zelfde(als je ook werkelijk xtc hebt tenminste) 4.als het speed was lag je nog wel wat langer wakker als 6 7 uur (als je het na 8 uur hebt gepakt) 5.als het mdma was zou het kunnen dat je moest kotsen 6.als het iets anders was als alcohol dan had je het wel gemerkt 7. Loop niet te stressen ik droom ervan dat mensen gratis drugs in mijn drank doen Klik om te vergroten... Er zat waarschijnlijk niks in denk ik zat gewoon te stressen en je droomt er dus van dat mensen gratis drugs in he drank ook als het crack if heroïne is? Just asking Klik om te vergroten... crack vind ik niet echt de moeite waard. Maar gratis heroine daar zeg ik geen nee tegen. Klik om te vergroten... You're out of your mind pillen enz kan nog wel als drugs wat ik liever niet neem wat ik al zei neem geen drugs doe alleen heel veel blowen en afentoe drinken maar heroïne is beetje voor junkies sorry dat ik het zeg"