Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"DrippTone zei: Sorry hoor maar de hawaiaanse zijn zwaar overgewaardeerd, ik heb van andere paddo's heel wat sterkere trips gehad. Persoonlijk vind ik ook dat je maar beter kunt beginnen met truffels dan met paddo's. Maarjah dat is eigen keuze. Plus dat teveel paddo's naar mijn mening pas een begrip is boven de 5 gram droog. Daar onder blijft het allemaal nog vrij leuk hoor, je knalt er alleen wat makkelijker in je trip als je met 3 gram begint dan met 0,5. In het geval van die hawaian kun je rustig een gram nemen hoor, het is niet voor niks een portie. Met andere woorden ze hebben met het uitdenken daarvan ook rekening gehouden met franse school meisjes van 11. Helaas vergeten de bijsluiter in het frans te doen. :P Klik om te vergroten... Ik snap wel wat je bedoelt, maar aangezien het de eerste keer is wil ik het risico gewoon liever niet nemen."
"Hee mensen, Ik heb gister voor het eerst pep gebruikt en er wat van gevoeld. (Nu voel ik het nog). Het was wel een leuke ervaring maar het is toch niet echt mijn ding, ik hou het wel bij blowen als verslaving. Ik heb 4 lijntjes genomen. een beetje verspreidt over de nacht. De laatste heb ik rond een uur of 4, half 5 's ochtends genomen. Niet zo slim natuurlijk. Ik heb nog niet geslapen en mijn pupillen zijn nog wijd enzo. Ik heb wel al flink wat multivitamine gedronken en net een banaan en een bammetje gegeteten. Maar het is nog steeds niet over.. Dus hebben jullie mij misschien wat antwoorden op mijn vragen te bieden? Ik wou graag weten wanneer mijn pupillen ongeveer weer normaal worden, en wanneer ik weer kan slapen want ik moet vannacht werken :P Verder voel ik me nu al wel wat normaler, waar ik verder last van heb ik een beetje een spastisch trekje met mn linkerhand af en toe (ik schud er dan even mee ik weet ook niet waarom) en ik heb meer moeite met zinsopbouw. (Praten en schrijven) Ik hoop dat jullie mij kunnen verlichten met jullie kennis! Gegroet, De Medley"
"Hoi beste mensen, Deze week ga ik voor het eerst paddo's doen. Het worden gedroogde hawaiaanse. Nu wou ik vragen, met welke hoeveelheid zou ik ongeveer moeten beginnen? Ben klein en weeg 50 kilo. Ik dacht zelf iets minder dan een halve porties. Enige inbreng? Alvast bedankt, Medley"
"Ik heb gekeken en gezien dat de gemiddelde portie Hawaiiaanse gedroogd een gram zou zijn. Zou dit dan niet te veel zijn voor de eerste keer? Aangezien ze wel als een van de sterkste paddo's op de lijst staan zegmaar.."