#1
Twilight zei:Ik heb hier ook gedroogde Hawaiiaanse en van een halve gram had ik al een stevige trip, ik geloof ook dat het bij Hawaiiaanse zo is dat een halve gram een portie is. Ze werden toen ze nog legaal waren ook met een lager gewicht per portie verkocht dan andere soorten.
Ik zou eerst max een halve gram nemen, als het tegen valt kan je altijd nog bij nemen. Zeker als dit je eerste keer is lijkt me dit het beste.
Afgaande op je gewicht kan je het beste misschien zelfs daar weer de helft van nemen, dus 0,25 gram ofzo. Misschien overdrijf ik, maar liever iets minder en het naar je zin hebben dan net iets te veel en een rot ervaring er aan over houden.
En als het je bevalt tijdens de trip kan je altijd nog wat bij nemen.
In kwart porties geloof ik niet, dat is te weinig. Gewoon een halve portie nemen dus in dit geval een halve gram, 1 gram(gedroogd) is een normale portie van hawaiaanse.