Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer 'echt' pep

Eerste keer 'echt' pep

4 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
M
MedleyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hee mensen,

Ik heb gister voor het eerst pep gebruikt en er wat van gevoeld. (Nu voel ik het nog). Het was wel een leuke ervaring maar het is toch niet echt mijn ding, ik hou het wel bij blowen als verslaving. Ik heb 4 lijntjes genomen. een beetje verspreidt over de nacht. De laatste heb ik rond een uur of 4, half 5 's ochtends genomen. Niet zo slim natuurlijk. Ik heb nog niet geslapen en mijn pupillen zijn nog wijd enzo.
Ik heb wel al flink wat multivitamine gedronken en net een banaan en een bammetje gegeteten. Maar het is nog steeds niet over.. Dus hebben jullie mij misschien wat antwoorden op mijn vragen te bieden? Ik wou graag weten wanneer mijn pupillen ongeveer weer normaal worden, en wanneer ik weer kan slapen want ik moet vannacht werken :P

Verder voel ik me nu al wel wat normaler, waar ik verder last van heb ik een beetje een spastisch trekje met mn linkerhand af en toe (ik schud er dan even mee ik weet ook niet waarom) en ik heb meer moeite met zinsopbouw. (Praten en schrijven)

Ik hoop dat jullie mij kunnen verlichten met jullie kennis!

Gegroet,
De Medley
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ga er meestal vanuit dat ik kan slapen 8 tot 10 uur na mijn laatste dosis, dit gaat uiteraard niet voor iedereen op. De een slaapt beter met speed dan de ander, ook zal de kwaliteit een rol spelen in de lengte van het effect. Grote pupillen kunnen vrij lang aanhouden, meestal worden ze bij mij weer klein nadat ik geslapen heb.

Succes met slapen. :P
a
atbboyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gewoon voor je werk nog een lijntje?!
d
disablerLid
01-01-2024, 00:00
#4
verwijdde pupillen van speed ? :rolleyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
disabler zei:
verwijdde pupillen van speed ? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Uh ja.. Niet zo erge schoteltjes als met mdma maar je krijgt er toch een bepaalde strakke blik van.

Ook heb je net als bij mdma stijve kaken, je loopt er alleen niet zo mee te malen maar spant ze alleen maar aan ( mijn ervaring dan).

OT: Ik ga er ook altijd vanuit dat ik 8 tot 12 uur na m'n laatste dosis kan slapen..
Dit grote tijdsverschil ( 4 uur) is omdat het bij mij heel erg scheeld hoeveel en wat voor kwaliteit ik heb. Ook scheeld het of ik thuis slaap ofnie en of ik kan blowen.. met een blowtje in je eige bedje is natuurlijk stuk beter om te slapen dan op iemands bank ofzo.

Het hiervoor genoemde advies om nog een lijntje te nemen voor je werk raad ik je af.
Dit is eigenlijk de grootste verslavingsfactor van pep, gebruiken om je normale leven te kunnen behouden na een nacht doorhalen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."