Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Genieter zei: @Mclovin wat een heftig verhaal zeg! Ik gebruik keta af en toe. Ik merk dan al als ik naar de w.c. ga dat ik wel wil plassen maar dat er niks uit komt. Dus bij weinig gebruikheb ik daar al last van, dus ik snap je verhaal en de klachten. Goed dat je er uit bent gekomen. En ik hoop voor je dat j er niet terug valt. Klik om te vergroten... Thanks! Heb al een 1 dag een terugval gehad helaas.. uit woede en frustratie moest ik weer even ontsnappen naar mijn keta-bubble.. Maar goed! Ik ben weer verder gegaan en nu weer een week clean! En gelukkig maar milde pijnen gehad in vergelijking tot mijn periode van dagelijks gebruik. Kleine stapjes, maar voelen wel groot aan voor me. Ik denk dat het me wel gaat lukken iig! uiteindelijk"
"Ik ben ook aardig ketamine-verslaafd en heb ook veel lichamelijke klachten gehad zoals de K-cramps/maagkrampen en problemen met mijn blaas en bij het plassen. Bewust van mijn probleem, haal ik te veel goeds uit ketamine om nu te willen stoppen. er zal ooit wel een dag komen waarschijnlijk dat dit moet, MAAR Ik heb een dieet gevonden waardoor mijn lichamelijke klachten zo goed als helemaal weg zijn terwijl ik bijna dagelijks ketamine gebruik. Dit zal wellicht niet voor iedereen werken, ook is stoppen met gebruik vanzelfsprekend de beste remedie en raad ik dat uiteraard als eerst aan! maar dit dieet kan goud zijn voor sommige die er niet vanaf kunnen blijven zoals ik. ik ken de helse pijn die je kan hebben en dat wens ik niemand toe! Eerste regel die ik heb; drink water, veel water, tijdens gebruik. Ik zelf doe zoān 1 tot anderhalve gram keta per dag en tijdens het gebruiken blijf ik grote flessen spa blauw drinken. Te veel is ook niet goed! Maar 4/5liter per dag is naar mijn ervaring prima voor je lijf. Wel veel plassen uiteraard, maar heb het idee dat alles heel goed doorgespoeld word en daardoor heb ik helemaal geen blaasklachten meer. Tweede belangrijke gewoonte; ik zet bijna elke dag een pan gemberthee die ik over de dag verspreid in kopjes opdrink met wat honing. Dit is sowieso supergezond heb ik gelezen! En ik denk dat dit een grote rol heeft gespeeld met het verhelpen van mijn maagklachten. Verder eet ik bijna alleen maar groente zoals broccoli, bloemkool, spinazie, eet veel fruit en drink smoothies. Weinig vlees, vet eten probeer ik te vermijden. Alcohol laat ik ook helemaal weg, dat verergerd echt dramatisch. Deze gewoontes vermijden de klachten, als ik me hier NIET aan houd merk ik dat gelijk! Laatst een dag gehad dat ik de hele dag weg was en niet kon eten en drinken zoals ik gewoon doe, wel keta gedaan en gelijk weer last gekregen van alles... Als dat gebeurd zul je de pijn moeten aangaan als een man.. maagbeschermers, rennie deflatine, iberogast en paracetamol heb ik voor dit geval altijd in huis en kunnen je erdoorheen helpen. Bij de maagkrampen kan je een warme kruik op je buik houden, dit verzacht de pijn. Een warm bad of douche helpt me ook goed. Ik eet heel licht en vooral geen vet eten! Dit maakt alles erger. Voor je blaas kun je alsnog veel water gaan drinken om de boel goed door te spoelen. Ik weet dat het ver gaat om te dieeten zodat ik ketamine kan gebruiken.. maar on the bright sight is dit dieet sowieso een hele gezonde manier om te leven! Dus het is een beetje een win/win-situatie voorlopig.. er zal heus wel een eind aankomen, maar daar ben ik nu nog niet. Ik hoop dat het goed met je gaat karel ketmachine! En voor andere met deze problemen hoop ik dat ik heb kunnen helpen met mijn tips! Peace and love to all ā„ļø"
"Guapo Temudgin zei: Iedereen maakt zijn verslaving mogelijk mclovin bij de ene drug moet je er alleen andere dingen voor doen als bij de andere. Het is een slechte drive maar wel een drive. Voel je dat ook nog na gebruik? Kun je die drive verleggen? Tellen andere zaken in het leven nog mee? Ben bel benieuwd Klik om te vergroten... Excuses voor de late reactie. Voel ik dat ook nog na gebruik? Nee..(ben nu clean) Telde andere zaken mee op mijn piek van gebruik? Nee, ik snoof liever keta dan dat ik at of sliep. (Kon mijn keta-dieet-lifestyle niet volhouden) Ik ben nu een week clean, opgenomen in een kliniek. Ik heb verschrikkelijk veel pijn en dagen in een rolstoel gezeten. Tijdens de eerste dagen zonder keta was de pijn (onverwachts) erger geworden. Maar dat is waarschijnlijk omdat ik de verdovende werking van keta niet meer had. Ben cold turkey gestopt, dat was een duidelijke fout, de pijn was ondraagelijk. Maar ik zie nu ik nuchter ben dat het allemaal maar een droom was.. mijn gebruik was een trip naar een illusie van een constant perfect gelukkig leven. Ik heb er alles aan gedaan om die droom werkelijkheid te maken, zoals het dieeten. Maar het dieeten heb ik niet volgehouden en ben in de afgelopen tijd veel in het ziekenhuis beland. Ik plastte bloed (wat nog veel pijnlijker is dan dat het al klinkt!) nierstenen, urinebuisontsteking, verstopte darmen (kon niet poepen) had constante maagkrampen die zulke pijnlijke pieken hadden dat ik er suicidaal van werd. Gelukkig heb ik op de ergste momenten een injectie declofinac kunnen krijgen en daarna een aantal verschillende zetpillen om mijn maag te beschermen en pijn te stillen zonder mijn maag en organen nog meer te beschadigen met tabletten (Zetpillen ben ik ook totaal geen fan van, maar ik wou alles eraan doen om de pijn te stoppen) Allemaal geen pretje dus! Keta was leuk, maar zal het nooit meer aanprijzen als goede zelfmedicatie-antidepressiva. Ik begin te zien dat andere zaken in het leven nog veeel belangrijker zijn, wat normaal wel logisch klinkt maar als verslaafde verdring je die rationele gedachtes. Dat is verslaving. Tis nog maar een week clean dus ben nog hard bezig alles te plaatsen voor een beter leven. Wat verder gebruik betreft; een tripje lsd, 2cb of dmt blijft er wel inzitten voor me ik geloof ook heilig dat ze me helpen de juiste pad te volgen zolang ik verantwoord gebruik. Ik zou bijna willen zeggen; wees niet zo dom als mij. Maar dat is fout. beter gezegd wil ik zeggen probeer je verstand er goed bij te houden als verslaafde, verslaafd zijn is geen keus, maar wel een gevecht waar al je verstand ingezet moet worden en je verslaving is een ziekte, geen dom gedrag. Ik zal moeten accepteren dat ik hier de rest van mijn leven mee om zal moeten gaan! Peace and love to allā„ļø"
"Rebell zei: 2 tot 4 gram keta heftig ben je helemaal de weg kwijt op een gegeven moment. Maar ook al ben je verslaafd 10 gram keta? Ik heb hier een keta liggen als je daar 10 gram van snuift lig je volgensmij 3 dagen in coma hoe hoog je tollerantie ook is. Is dat mogelijk 10 gram keta per dag? Klik om te vergroten... 10 gram zal praktisch heus wel mogelijk zijn maar volgens mij raak je dan inderdaad in een coma... 2 tot 4 gram nam ik een aantal weken dagelijks, goed verspreid over dag en nacht en ik functioneerde redelijk goed (met uiteraard een hoge tolerantie, dit zijn uiteraard geen beginners hoeveelheden) ik reed zelfs in mijn auto... Het heeft me wel heeel veel lichamelijke problemen opgeleverd. Moet erbij zeggen dat de kwaliteit erg wisselde dus ook de doseringen, maar 1,5 (bij het beste wat ik kon krijgen) tot 2 gram (gemiddelde kwaliteit) was wel mijn minimum. Peace and loveā„ļø"
"Ik wrijf het met een ronddraaiende beweging met een metalen paletmesje of een stevig gladde pasje fijn op sxhoon en droog gemaakt glas of porselijnen bord tot het net poeder suiker is. Af en toe bij elkaar schrapen en opnieuw wrijven tot je echt een zachte poeder is, ook fijner voor je neus. Niet te hard snuiven anders schiet het gelijk naar je keel. Zou geen biljetten gebruiken, wie weet in welke handen die zijn geweest en hoe smerig of vervuilt is door wat (voor drugs) dan ook... zo voorkom je infecties in je neus zo veel Mogelijk. ook voor het snuiven gebruik ik geen biljetten of gerold papier, dan heb je ook veel verlies van wat er erin blijft zitten. liever een glad van binnen buisje, of beter nog een glazen snuifbuisje van de smartshop."
"Ik heb ook altijd gedacht dat R-keta de staafjes waren en S-keta de bolletjes. Beide hebben hun eigen charmes vind ik; de ene heeft een wat filosofischere/antidepresievere werking terwijl ik nog wel op aarde ben.(een aangenaam āik wil mijn leven verbeterenā mind-gevoel). en de ander meer trippy ānaar een andere dimensie toeā waar ik allerlei energieen/entiteiten om en door mn lichaam heen voel gaan.(heerlijk lichamelijk gevoel, bijna orgasme-achtig). Ik dacht ook van beide de effecten goed te kennen maar in de afgelopen tijd lopen die nogal door elkaar heen; de ene keer kom ik sneller in een K-hole van de staafjes en de andere keer weer van de bolletjes! Ook zitten er soms tussen mijn bolletjes wat grotere kristallen is dit dan de racemische? Ik ben hierdoor gaan twijfelen of de kristal-vorm wel iets te maken heeft met de soort ketamine. Sinds de laatste weken ben ik ook een nieuwe vorm tegengekomen die mij op het moment het beste bevalt; dikke brokken kristallen waar ik geen staafjes of bolletjes in herken als ik het wat fijner druk, het worden soort van flakes (nog voordat ik het helemaal tot poeder wrijf). Het heeft ook een beetje de eigenschappen van allebei lijkt wel.. is dit dan de racemische..? Kent iemand deze grote brokken kristal en heeft iemand daar ervaring mee?"
"Hoi! Ben wel benieuwd of het gelukt is, al geprobeerd? Ben zelf aan het experimeteren met changa, maar schrale keel en longen van het roken zou ik wel willen missen tijdens mn trip!"