Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey mannen, weet er iemand een leuk adresje om vandaag te griojpen in de shop, het is nl koningingendag dusja... Of is dat alleen mr rommel da je kan grijpen? laterzz"
"SpacingBen zei: Dat vind ik inderdaad ook het lelijke aan de smart shop! Volgens verkopen ze daar ook aardig veel rotzooi! Klik om te vergroten... En dan nog eens duur ook nog!!!! laatst ging ik in breda naar een smartshop, een alternatief voor explosion zoeken. Omdat ik ook graag coke doe ben ik uiteindelijk naar huis gegaan met een flesje "Liquid C 30ml" dit zouden twee portie's moeten zijn en heeft me een kleine twintig euro gekost. Eenmaal trg in belgië drink ik het helemaal op en hebber eigelijk niets van gevoeld... Twintig euro voor een dubbele portie rommel, nou ja die smartshop heeft me goed liggen gehad, daar kom ik nooit meer!!!!"
"En de goede is de goud geelige met 35mg/kg van dat speciaal stofje erbij Ben net vzn gisteren terug uit praag, dus heet allemaal getest en gezien"
"Op welke manieren kan je het allemaal gebruiken?"
"En roken? Basen? Chinezen? .."
"Frenky: Papier zuigt vocht op, je legt duwt dit dus gwn in de amoniak/water (niet op de crack zelf maar ernaast, en je probeert zoveel mogelijk vocht eruit te halen. Let op mensen, als je dit probeert en je haalt het water er te snel uit, dan kan het zijn dat je dit te snel hebt gedaan en de crack loopt uiteen, als het voor basen is, zul je moeten wachten tot ie opgedroogt is en je er stukjes kan afkrabben. Als het voor chinezen is kan je al wat op je zilverpapier doen en derest laten opdrogen om vervolgens in je druppel te doen. Have fun, want ik heb het net nog gedaan, lekker high, alles op :'("
"Men neemt 1 lepel (soeplepel) men gooit de brokjes coke erin en plet deze lichtjes met een kofielepeltje dan tits je de coke terug los want van het pletten plakt ie lichtjes aan de lepel. dan giet je er voorzichtig amoniak over. tot wanneer alle coke erin licht, hangt van de hoeveelheid coke af dus... Dn verhit je de lepel onderaan liefst in het midden van de plas amoniak, men wacht tot de amoniak kookt en de coke lopend wordt. dan laat je het lichtjes drogen tot ie hard is. dan pak je een wc-papiertje en je zuigt de amoniak er uit (dit moet je best heel goed doen). Nu heb je crack, MAAR hier cleanen we de crack nogeens met water dus je laat het in het lepeltje liggen en giet er water bij, zoals met de amoniak, we doen weer hetzelfde en houden het vuurtje weer onder de lepel. Hier wacht ik meestal tot de crack een ronde vast vorm heeft en dan stopt ik. Ik laat het zo een kleine vijfminuutjes staan en dan haal ik het water eruit....."
"Kim, meerderheid vind het niet goed, maar dit komt omdat ze het eenmaal proberen (en het dus ook niet goed lukt) . Chinezen moet je leren, wanneer je het kunt kan je veel zuiniger met de crack omspringen dan met het basen. Zo heb ik hier net ff 0.3 gecleaned (dit is de term die wij belgen gebruiken om crack te maken van coke) en ben toch al een halfuurtje bezig... en kan zeker nog een uurtje doorgaan. Indien nog vragen, laat ze maar komen want ik heb toch niets te doen atm want ben high Zal vant weekend anders eens een how to met pix maken! Vriendelijke groetjes!!!"
"transport en risico. In zui amerika betaal je het eve duur als da je hier de wietjes betaalt ofzo. (Wat in die lande ook wel degelijk duur is) Kind regards"
"Psychedelic_Fairytale zei: Deranged zei: Breda is beter. Klik om te vergroten... ja maar roosendaal is dichterbij... Klik om te vergroten... Miami in bergen nog dichter, ma swat. Ik kom ook telkens van over de grens en als ik naar roosendaal ga, wordt het meestal de 'azul' (zeker de afgaan van daar meenemen, altijd kwaliteit) voor derest valt ie ook goed mee voor de wietjes enzo."