Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De eerste keer Harddrugs van mij was ook MDMA. het was echt super vet. ik deed het samen met een vriend van mij. we hadden voor 2 personen in een blikje gedaan. ff goed dat blikje draaien zodat het gemengt was en toen drinken maar niet een vol blokje hoor de helft was er al uit. na bijna een uur voelde ik nog niks. toen hebben we het ieder appart gedaan, hy zn eigen blikje en ik mn eigen blikje. hy had er verstand van heb ik me laten vertellen dus hy deed voor mij nog een bommetje erin en bij zn eigen blikje ook. ongeveer na 10 minuten ik stap de auto uit en hy slaat in ! echt niet normaal, alles kwam in 1 keer. ik was Super druk de heledag heb ontzettend veel gelopen, me helemaal dood geblowd en gerookt, en ik was zo geil als een koekie! echt niet normaal, wel een super vette ervaring. het heeft bij mij zeker 6 tot 8 uur gewerkt. toen ik thuis kwam ben ik gelijk door naar boven gegaan naar mn bed okal was ik helemaal niet moe. ik keek nog ff tv maar ik snapte er helemaal niks van! ik had de hele nacht niet geslapen, het leek wel alsof ik de hele nacht gewoon lach te zweven, en met de mensen waarmee was wezen chillen die dag, hebben de hele nacht naast me op me bed gezeten. :P ik was zwaaaaaar aan het spacen! ik bleef maar praten in me slaap/gezweefshit haha/ hele vette ervaring! ik wil dit graag nog een keer beleven!. Ajuuuuuuuuuuuu"
"Re: Re: JGV zei: Supervlieg zei: Haren op t plafond, stapels kleren die transformeren tot oude vrouwtjes uit t oostblok, je klasgenoten die ineens allemaal in je kamer staan. Been there done that Klik om te vergroten... hahahahhahaha ! Jaaaah, indd ik heb ook wel eens gehad dat ik in mijn bed lag en als ik mijn ogen dichtdeed dat ik allemaal vrienden hoorde praten alsof ze aan het chille waren op mijn kamer. Bij In Qontrol liep ik om zogenaamde glazen huisjes heen. Ik denk dat dat mede mogelijk gemaakt word door het dragen van een (zonne)bril ! x Klik om te vergroten... haha echt vet jaa. heb ik ook een keer gehad dat ik eigenlijk gewoon nog aan het chillen was terwijl ik allang lekker in mn bed lag. de hele dacht door!"
"ik wil binnenkort graag weer een pilletje gebruiken, en dan wil in die duifjes proberen lees overal dat die erg goed zijn. maar ik weet niet hoe ik eraan moet komen. kan zelf aan heel wat pillen komen. maar het zijn alleen maar dezelfde en daar ben ik een beetje op uitgekeken. kan iemand me hiermee helpen? Greetz"
"Wat ik in mijn leven gebruikt heb. Alcohol Wiet Hasj Xtc Mdma (christallen & gesnoven.) speed coke ( Gesnoven& gerookt) Paddo's en Truffels. niet heel veel Byeeeee"
"mandragora zei: Marlice22 zei: kan iemand me hiermee helpen? Klik om te vergroten... dit is vragen naar drugs en niet toegestaan hier denk ik. Klik om te vergroten... oh sorry. weet ik niet zit hier net 2 minuten op maargoed eerlijk is eerlijk wil een keer wat anders proberen en mensen hier weten hoe of wat. groetjes"