Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Veel sterkte met het grote verlies Maar waarschijnlijk heeft hy simpelweg TEveel genomen en is hij verkeerd geinformeerd. Wat degene die hem heeft moeten informeren ZWAAR aan te rekenen valt want als je iets uit fatsoen doet is het de koper vertellen hoeveel je moet pakken en hoe lange tijd ertussen moet zitten voordat je ee 2e dopje mag pakken! Normaal is 1dopje van een colafles de perfecte hoeveelheid die je kan pakken zonder risico. En pas een 2e pakken na 2,5 uur minimaal!!! Als je dat aanhoud kan er gegarandeerd niets gebeuren!! En geloof me, ken veel mensen die het gebruiken/produceren en mijn ervaring is bij correct gebruik en dosering is er vrijwel geen risico."
"de ene is met gootsteenontstopper gemaakt en de andere met zoutzuuroplossing"
"davie zei: Het is dus wel harddrugs. Nog niet iedereen weet wat de gevolgen zijn omdat het er nog niet zo lang is, relatief gezien dan. Maar bij verstandig gebruik valt het best mee. Ik dacht eerst ook dat het erg onschuldig is. Volgens mij is het ook lichamelijk verslavend. Ik merkte het laatst zelf. Ik kon er niet meer door slapen en pakte voor het slapen gaan en werd weer na 4 uur wakker om maar weer te pakken en dat is juist fout. Ik ging 's ochtends werken en het ging gewoon niet meer. Mijn lichaam vroeg erom. Ik voelde mij zwaar rot en ik dacht als ik wat pak dan is het over. Ook al zo'n foute gedachte. Ik ben naar huis gegaan en gaan slapen. Ik heb verder niks meer gepakt want als je gaat beantwoorden aan een lichamelijk behoefte dan gaat het goed fout. Het is niet echt dat je lichaam erom vraagt maar meer dat je je rot voelt en als je het pakt je weer goed voelt. De verslaving komt niet ineens en is erg moeilijk om vanaf te komen. Ik ben nu tijdig gestopt en dan valt het mee. Het kost een paar dagen om je weer goed te voelen. Veel blowen en veel slapen. Dus als je het matig gebruikt en niet voor het slapen gaan of 's ochtends dan is het goed te doen. Maar ik zag het niet aankomen. Ik ging steeds meer pakken en het werd gewoon een gewoonte. Ik heb het dan over intensief gebruik van maanden. Ik dacht ook het is niet verslavend of ernstig. Maar toch verleg je je grens weer. Het is een slopende drugs. Klik om te vergroten... NEE is geen harddrugs, zelfs voor de we niet. Het valt onder de softdrugs!! Heel zeker geloof mij. Werk al jaren met dat spul dus vertel me niks erover :P Bij goeie omgang met dit spul is er geen tot weinig gevaar"