"Nihilist88 zei:
TS blijkt niet meer online op DF te zijn gekomen.
Maar hopelijk is hij in behandeling, zoniet, is ze samen met haar dochter weg bij hem en de enorm verziekte en destructieve thuissituatie.
Ook naar anderen toe, die in een verziekte en destructieve thuissituatie/relatie zitten, ruk jezelf en de eventuele kinderen er zo snel mogelijk van los.
Dit kan om persoonlijkheden gaan, vb narcisten, psychische vampier, borderline, dat laatste weet ik van mezelf, ik weet zelf pas klein 2j dat ik borderline heb, maar door de jaren heen had ik zelfs 4 relaties met meisjes/jonge vrouwen, die later borderline bleken te hebben.
Maar ik bedroog van int begin reeds mn eerste lief met haar vriendin, ook zonder enige gêne.
Enkel mijn eerste serieuze lief (vriendin A) zé dat ze borderline had, maar ik reageerde daar toen laconiek en onwetend op. Zij was 15j en ik 18j en we bleven toch 4,5j samen in een giga fuckedup en destructieve relatie, vol bedrog, jaloezie, leugens, aantrekken en afstoten en waarin ik volop met andere meisjes ging. Leek wel een game vr mij. Nu weet ik waarom we da toch 4,5j volhielden, omdat borderliners oa bindings- en verlatingsangst hebben. Wouden beide liever dit, dan de angst om alleen te zijn. Zij moest echt veel verdragen v mij qua bedrog, mijn hedonisch/losbollig kantje, mentaal leed...Echt ik had 3 relaties binnen deze relatie. En dan wanneer ze het uiteindelijk uitmaakte, zakte de aarde volledig weg onder mn voeten, ging ik in extreme emotionele paniekaanval vol huilbuien en dat tleven geen zin meer heeft.
Maar hoe heftig en intens mn verdriet vd breuk ook was, dit zwakte snel af en bleef veel uitgaan, kwam haar ook nog veel tegen en vierde zelfs oud op nieuw in ons stamcafé en daar lag ik plots met haar beste vriendin te muilen en op de bank.
Ook had ik al snel close band met meiske (vriendin B) die toen complimenten gaf op mn foto's, op het vroegere 'Netlog' aka 'Sletlog'. Spraken snel af. Ze zat in relatie, maar haar vriend was toen op verlof en wij groeide zot nr elkaar toe, zelfs als ie terug was n hij erbij was op uitstap en op café, waren wij meer dan close. Zij zat in dubbele relatie en zelfs als we vb mé ons 3 nr pretpark gingen, hand in hand met ons beide en als we op bankje zaten, leunde tegen elkaar en aaide ze flirterig mn hoofd en zé lieve dingen, waarop haar lief zé, moet ik mijn haar ook afscheren? En zij kei droog neenee, da's goe vr u. Die dubbele relatie, ik vond da zelf extra spannend, zat veel bij haar thuis en haar ma had ook door da er meer was tussen ons. Ook de keren mé hem erbij was dan wel weird vo mij. Uiteindelijk maakte ze het uit. Ik was ondertussen ook wel bevriend mé hem en ie zé dat via chat, dat zij het uit had gemaakt en ie zé dan, kdenk wel da gelle binnen enkele maanden een koppel zou kunnen zijn, maar paar dagen erna zag ie al foto's van ons n da we koppel waren...ooh die was giiiigaaa pist.
Dus ook onstaan van deze relatie, typisch vr mij se en eerste maanden top vol über liefde en geilheid, maar wanneer het nieuwe eraf is, wordt ik vaker onmogelijk, ziekelijk jaloers, constant afstoten en aantrekken, vele verbale ruzies, wou niet meer constant bij haar zijn. En na klein 2j maakte ze het uit, ik deed ook echt onmogelijk, we spraken af int park waar we veel zaten/wandelden, zaten int gras tegen boom (zaterdag). Weer in totale dramatische huilbuien en ontroostbaar. Bleef ik huilend op haar schoot liggen. Na de eerste shock, gingen we samen terug wandelen nr haar thuis, waar mn auto ook stond. Eerst wask nog wa wankel n bleef ik wa achter en zé nix heeft nog zin n dat ze mocht gaan, maar da liet ze ni toe, was uiteindelijk een trage uitgesponnen wandeling, ik terug door de shock heen n nuchter denkender. Ook spraken we al af vr zondag, want zij had nog verrassing vr mn verjaardag, een ballonvaart, die dag was best bevreemdend en fijn, zo hele dag bijeen, dag na de breuk. De daaropvolgende maandag, terug op mn werk, smste ik haar of ze zin had om die woensdag (nationale feestdag) nr Brussel te gaan, die zé drect ja, ik best verrast. Dus die woensdag rond de middag met de trein nr Brussel en zaten er precies als koppel, ik merkte ook dat zij het echt moeilijk had en waren elkaar aant troosten en knuffelen. Verder in Brussel wast echt gezellig en waren beide blij dat dit nog zo kon na de breuk, terug van Brussel, bleef ze bij mij thuis eten en gingen we hier nog savonds nr optredens en vuurwerk. Ook weken, paar maanden erna zag ik haar nog vaak in het uitgaansleven, ook later mé haar nieuw lief, die ik letterlijk een tong draaide toen ie gewoon op haar schoot zat. Later groeide we wel verder uit elkaar, omdat ikzelf veel wou uitgaan omringd door andere vrienden en vooral ook vriendinnen. En circuleerde er nogal close foto's van mij en vriendin (waren allebei ook goe beschonken) en waren er reacties alsof we koppel waren n stuurde mn ex, amai ge zé er precies al snel over (anderhalve maand), dus da steekte haar precies wel en ik ging verder met feesten en flirterige attitude.
Vloeide ik binnen geringe tijd weer in andere relatie (die ik ff Y noem), die maar 6 maand duurde en waar ik reeds in die relatie al mn zinnen op een andere chick (Z), uit dezelfde vriendenkring had gezet. En nog voor het echt uit was, hadk enkel nog oog voor mn nieuwe aanwinst en bij het uitgaan, zowel mn huidig lief als die andere vriendin waren aanwezig en zat ik met mn toekomstige buiten op terras, waar we elkaar innig aant knuffelen waren, komt later mn lief (mr in mn hoofd was ik volledig op ander gericht) bij ons aant tafel zitten, zegt die zo, kwou da ge mij ook zo knuffelde...ik weet dak koel reageerde. Vriendin Z moest zelfde richting uit als vriendin Y en zou normaal meerijden als de pa van vriendin Y kwam, maar neenee is ni nodig. En ze bleef bij mij slapen. Volgende dag maakte vriendin Y het op langdradige manier uit en ik, ik ging die avond op stap n nr optredens met vriendin Z en nog wa vrienden.
Circuleerde er foto's van mij met mn nieuw lief (Z) en reageerde ex (B), hoe jij bent toch samen met vriendin Y, ikke neje ge loopt achter😆
En zo ging da maar verder, binnen deze relatie weer close met haar beste vriendin...waar ik in een later stadium nog bijna in relatie zat, wel sauna's en cinemakes gedaan, mr zij wou mij al voorstellen aan haar ma...dan blokte ik af, ik wou da gewoon ni, just fun.
Ik trok ook vrij easy, steeds mijn echte goesting aan schoon volk, cute sexy snoetje, slank, geil,...vraag me ni hoe of waarom.
Ook op mijn werk, creëerde ik met het jonger mooi vrouwvolk, vaak een close en flirterige band, mr die kwamen ook gewoon steeds nr mij.
Maar oppervlakkig kon ik het allemaal hebben, maar echte stabiele relaties waren steeds te veeleisende en moeilijke opgaves.
Klik om te vergroten...
Jij moet dringend uw leuter in uw broek houden de speeltijd is over !!"
In: Vriend verslaafd aan speed, onhandelbaar
1-1-2024