Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon

Oxycodon

12 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
N
NianLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey ik ben nieuw hier en ik had de vraag eigenlijk, ik heb een horecazaak dus rug, schouder steeds last en vaak zoveel pijn dat ik van de huisarts een zware pijnstiller kreeg voorgeschreven maar hij is nu op pensioen en de nieuwe wil enkel diazepam lage dosis voorschrijven voor de spieren te ontspannen dat ik met minder pijn kan slapen. Dit is nutteloos en andere huisartsen hebben patientenstop… hoe kan ik op een andere manier aan de pijnstilling komen die ik ervoor voorgeschreven kreeg….
N
NianLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja klopt heb al heel wat gelezen op forums ik zou eigenlijk gewoon het vroegere dosis/voorschrift aanhouden maar verder ben ik vrij onbekend in het hoe en waar bestellen….
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#3
je kan rc benzo's bestellen maar is wel gevaarlijk, als je er verslaafd aan raakt is afkicken echt vreselijk hoorde ik
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nian zei:
Ja klopt heb al heel wat gelezen op forums ik zou eigenlijk gewoon het vroegere dosis/voorschrift aanhouden maar verder ben ik vrij onbekend in het hoe en waar bestellen….
Klik om te vergroten...
Vragen naar verkooppunten op welke manier dan ook is niet toegestaan op het forum, zie forumregel 1. Je krijgt bij deze een officiele waarschuwing, een volgende poging betekent een permanente ban.
D
De pen is van je zusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Fysiotherapeut, yoga, rek en strek oefeningen. Je schouders en rug spieren trainen zodat je minder snel last er van krijgt.

Wat jij wilt is symptoom bestrijding pak het probleem aan bij de wortels.
N
NianLid
01-01-2024, 00:00
#6
De pen is van je zus zei:
Fysiotherapeut, yoga, rek en strek oefeningen. Je schouders en rug spieren trainen zodat je minder snel last er van krijgt.

Wat jij wilt is symptoom bestrijding pak het probleem aan bij de wortels.
Klik om te vergroten...
Doe al 10jaar kine en Personal training voor versterken spieren.
M
MarineoviggoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nian zei:
Hey ik ben nieuw hier en ik had de vraag eigenlijk, ik heb een horecazaak dus rug, schouder steeds last en vaak zoveel pijn dat ik van de huisarts een zware pijnstiller kreeg voorgeschreven maar hij is nu op pensioen en de nieuwe wil enkel diazepam lage dosis voorschrijven voor de spieren te ontspannen dat ik met minder pijn kan slapen. Dit is nutteloos en andere huisartsen hebben patientenstop… hoe kan ik op een andere manier aan de pijnstilling komen die ik ervoor voorgeschreven kreeg….
Klik om te vergroten...
Morfine sticker van 50 zou genoeg moeten zijn voor jouw maar dat schrijven ze enkel voor als je er niet mee te koop zeult en verstandig gebruikt en 1 dokter raadpleegt ! Om de 3dagen plakken ergens op uw lichaam ik had zwaar ongeval rug gebroken en coma en bij mij helpt het zeker ..
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ikzouhetechtnietweten zei:
je kan rc benzo's bestellen maar is wel gevaarlijk, als je er verslaafd aan raakt is afkicken echt vreselijk hoorde ik
Klik om te vergroten...
Zijn ook niet de pijnstillers die TS nodig heeft.
i
ikzouhetechtnietwetenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nihilist88 zei:
Zijn ook niet de pijnstillers die TS nodig heeft.
Klik om te vergroten...
ah ja ik heb er nie zoveel verstand van tbh hshsh
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou voor de pijn, die met momenten ondraaglijk is, toch met je huidige of andere arts praten, zij zien toch je globaal medisch dossier en geschiedenis v medicatie. Dus vind het vreemd dat huidige huisarts hiermee geen rekening houdt.
De zwaardere pijnstillers zoals Tramadol, Morfine, Oxycodon, Fentanyl, moet je niet online gaan zoeken en kopen, zijn veelal scams.

Onder de rc's is er qua pijnstiller, enkel O-DSMT, als Tramadol rc, maar daar heb ik 2 x zeer slechte ervaring mee.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#11
snow man zei:
Ja maar daar mixen ze ook die Colombianen zijn waker hier gooien ze 10 gram mix op 30 gram cocaĂŻne laats tijd smaakt cocaĂŻne ook naar suiker niet normaal meer beter stoppen met die rotzooi want neus doet nog steeds pijn van paar dagen geleden
Klik om te vergroten...
Ik denk dat je je hierin een beetje vergist. De productie kosten zijn vergeleken met wat ze ervoor krijgen al belachelijk laag. Laat staan inverhouding tot wat wij ervoor moeten betalen. Is het in ons land niet eens heel duur in vergelijking met sommige andere.

Maar het nadeel van versnijden voor de colombianen is dat je dan ook een grotere hoeveelheid moet gaan smokkelijk want je hebt immer versneden met iets. Dit verhoogd de koste weer voor transport want je hebt meer capaciteit nodig. Dus lijkt me dom om het te versnijden voor de verre transport. Daarbij krijg je gewoon de straf van de hoeveelheid dat je verscheept en dan trekken ze het versnijdingmiddel echt niet van de totale hoeveelheid af hoor. Dus (maar ik ben geen mexicaanse dealer) ik zie alleen maar nadelen voor hun als ze het daar al versnijden. Wat ik wel kan voorstellen is dat het hier puur aankomt en zodra het bij de grote jongens hier komt, het eerst hier nog wordt versneden door zo'n Colombiaan. Maar aan de andere kant, slecht kwaliteit verkopen is ook allleen voor de korte termijn denkers en dat zijn meestal die cartels niet echt hoor :wink:.
Nihilist88 zei:
Onder de rc's is er qua pijnstiller, enkel O-DSMT, als Tramadol rc, maar daar heb ik 2 x zeer slechte ervaring mee.
Klik om te vergroten...
Ja en dan is de pijnstillende werking van O-DSMT nog minder dan die van Tramadol ook.
Wellicht zou je in sommige gevallen dissociatieven nog toe kunnen voegen als pijnstillende RC.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mezelf zei:
Ik denk dat je je hierin een beetje vergist. De productie kosten zijn vergeleken met wat ze ervoor krijgen al belachelijk laag. Laat staan inverhouding tot wat wij ervoor moeten betalen. Is het in ons land niet eens heel duur in vergelijking met sommige andere.

Maar het nadeel van versnijden voor de colombianen is dat je dan ook een grotere hoeveelheid moet gaan smokkelijk want je hebt immer versneden met iets. Dit verhoogd de koste weer voor transport want je hebt meer capaciteit nodig. Dus lijkt me dom om het te versnijden voor de verre transport. Daarbij krijg je gewoon de straf van de hoeveelheid dat je verscheept en dan trekken ze het versnijdingmiddel echt niet van de totale hoeveelheid af hoor. Dus (maar ik ben geen mexicaanse dealer) ik zie alleen maar nadelen voor hun als ze het daar al versnijden. Wat ik wel kan voorstellen is dat het hier puur aankomt en zodra het bij de grote jongens hier komt, het eerst hier nog wordt versneden door zo'n Colombiaan. Maar aan de andere kant, slecht kwaliteit verkopen is ook allleen voor de korte termijn denkers en dat zijn meestal die cartels niet echt hoor :wink:.

Ja en dan is de pijnstillende werking van O-DSMT nog minder dan die van Tramadol ook.
Wellicht zou je in sommige gevallen dissociatieven nog toe kunnen voegen als pijnstillende RC.
Klik om te vergroten...
@snow man was voor het laatst (en voor het eerst) online op 24 december 2021... Ik denk niet dat hij dit nog leest :wink:
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
@snow man was voor het laatst (en voor het eerst) online op 24 december 2021... Ik denk niet dat hij dit nog leest :wink:
Klik om te vergroten...
Ssssst! Ik zag het al maar hoopte dat niemand het zou zien 🤫

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."