Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Petrovic zei: Ga naar de kinesist, die kan je helpen om de symtomen wat te bestrijden en dan doel ik op je evenwichtsproblemen. Loop je er al, en hoe gaat dat? Door stress en hyperventilatie lijkt mij me een vage reden voor de evenwichtsproblemen. MDMA verneukt je neurotransmitterhuishousding en het is dus redelijk logisch lijkt me dat dat de oorzaak is. Heb je al eens eerder evenwichtsproblemen gehad? Ga anders naar een andere huisarts voor een second opignion. Het lijkt erop dat hij het niet wist en het maar op de hyperventilatie en stress gooide. Klik om te vergroten... Ja effe kinesist geweest en dan ging het wat beter. Als ik promagnor neem (grote hoeveelheid magnesium) of zeer veel water drink heb ik er minder last van. Hoe kan je je neurotransmittersysteem dan terug in orde krijgen?"
"Cooper zei: Kort gesteld door gezond te eten, te bewegen en vooral niet te gebruiken. Klik om te vergroten... Mischien is het allemaal veel minder erg dan ik denk . Nu al maanden gestopt, toch nog last van maar ja. Als iemand nog tips heeft laat maar komen."
"Is dat normaal als je 6 maanden geleden gestopt bent dat je nog duizelig bent? Ik heb het wel hele tijd gebruikt"
"sjaak herremans zei: mischien vergezocht maar je kan het altijd even lezen http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van ... ni%C3%A8re = evenwichtsstoornis Klik om te vergroten... Ja dat is wel heel ver gezocht lijkt me"
"Iemand nog tips?"
"Nog iemand last van dergelijke verschijnselen?"
"Petrovic zei: Kun je misschien iets meer vertellen en hoe het verloop ervan is? Edit: en vraag een 2nd opignion aan! Klik om te vergroten... Gewoon evenwichtsproblemen in benen en licht gevoel op achterhoofd en soms wat duizelig. Kan mischien ook soort van hyperventilatie zijn."
"Bloed heb ik al eens laten trekken en dat was ok net als bij neuroloog testen gedaan (was ook ok) Iemand nog tips?"
"Ik heb soms last van steekjes over heel mijn lichaam hoewel ik al 6 maanden gestopt ben. Iemand die weet wat dit is en of dit weggaat?"
"Rabbithole zei: Marco123 zei: Ik heb soms last van steekjes over heel mijn lichaam hoewel ik al 6 maanden gestopt ben. Iemand die weet wat dit is en of dit weggaat? Klik om te vergroten... Dude, je gaat toch geen topic bumpen van iemand die is overleden om zo'n rare vraag te stellen.. Antwoord: NEE, niemand weet wat dat is en of het weggaat, en al helemaal niet of het met xtc te maken heeft. Niemand is hier gekwalificeerd arts en niemand kan aan de hand van "ik heb soms last van steekjes in mijn lichaam" je exact vertellen wat je mankeert. Als het je dwarszit, ga naar een dokter. Klik om te vergroten... Je moet daar zo belchelijk niet voor reageren manneke"