Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"BWa ja, kan het wel geloven.. als ge die uitzinnige beelden ziet van concerten of festivals in de jaren 80/begin 90. En ook de discotheken die gewoon geen sluitingsuur hadden.. Gebruikte je toen vaak en was het effect op het laatst nog altijd feller als bij die van tegenwoordig?"
"Ok bedankt. Zo'n bommetje speed.. ga ik toch niet nemen denk ik. Dus zal het allicht bier worden eerste avond."
"hoe vinden jullie Pukkelpop? ik plan misschien enkel dit festival, gewoon omdat ik in Hasselt zelf woon... was Dour maar dichterbij.."
"vitamineC zei: te comercieel geworden, vroeger maakte pkp namen in belgie. Nu nodigen we alleen nog maar bekende artiesten uit omdat het meer geld opbrengt. Jammer want het was goed Klik om te vergroten... VitC, kan je me misschien tips geven in het nieuwe topic "3daags festival"? Heb daar iets geopend over Pukkelpop en eventuele drugs.. Er gaat precies niemand reageren, en ik heb het forum al afgezocht.."
"Hallo! Ik ben al een paar jaar aan het loeren op deze pagina, nu toch zelf eens iets melden/vragen. Ik ben een occasionele gebruiker (xtc 6x in mijn leven gebruikt), en plan van deze zomer 't nog n paar keer te doen. Misschien 1 à 2 dagen Dour.. 3 dagen Pukkelpop sowieso. Nu lees ik dat je kans op schade groter is bij xtc zo kort op mekaar te gebruiken (iets wat we laatste jaren deden). Ik heb alles wel doorlezen , maar ik vind niet echt een alternatief voor als ik graag zou willen "gaan" de eerste dag, maar zonder xtc.. Die xtc hou ik dan voor de laatste dag. De tweede dag zouden we het gewoon naturel houden. Met tripmiddelen begin ik niet, ben nogal "tripgevoelig", ene keer Lsd genomen en daar blijft het bij. Snuive nog nooit gedaan, maar dat wil ik precies niet, omdat het me een rappere verslaving lijkt. In theorie zou 1e dag iets als coke wel geschikt lijken en 3e xtc .. Maar moest er een alternatief zijn in pilvorm (voor mij is de handeling van snuiven nu nog een barrière die ik liever niet over ga) weet ik het graag.. Het mag natuurlijk ook iets "lichters" zijn... Bedankt!"