Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben zelf ongeveer 5 jaar verslaafd geweest aan de GHB. Eindelijk ben ik er dan afgekomen. Hoe ik verslaafd werd en eraf ben gekomen is op mijn eigen pagina te vinden. Ook voor afbouwschema's kun je er een kijkje nemen. http://www.xead.nl/ghb-het-leek-zo-onschuldig Hoop dat er mensen zijn die er iets aan hebben, wens verder iedereen heel erg veel sterkte als ze gaan afkicken.."
"Hallo, Een hele tijd geleden heb ik jullie allemaal eens laten weten dat ik wilde gaan afkicken. Ben heel wat hulp en instanties wijzer geworden, mede dankzij dit forum. Ben na 5 jaar gebruiken eindelijk eraf en voel me erg goed. Heb het verhaal op geschreven op mijn eigen pagina die je best even mag bekijken. Laat er ook iets weten over afbouwschema's Wil iedereen die me heeft gemotiveerd op dit forum bedanken. Heb er veel steun aan gehad. Iedereen die nog moet afkicken wens ik heel erg veel sterkte toe. Mijn pagina: http://www.xead.nl/ghb-het-leek-zo-onschuldig"