Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsafbouwen

afbouwen

10 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
i
ideetjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
hou ik ben de ghb aan het afbouwen en zit nu op de 1.4ml per 2 uur, ga ik er onnder dan werken me nieren nier meer, verders totaal geen klachten geen hartkloppingen,angsten,geen hoge bloeddruk niks, alleen niet meer kunnen plassen,kunnen de nieren vanzelf weer op gang komen?
i
ideetjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
hoe lang moest je aan dat infuus? me nieren werken wel alleen, niet zonder g
hoe lang gebruikte je en hoeveel?
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je nieren gek gaan doen, zou ik dit niet alleen doen, maar naar een arts gaan...
i
ideetjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
dank je voor je reactie,maar meestal als ik bij de 1.3ml per 2 uur zit kan ik wel stoppen met afbouwen, ook nu heb ik verder geen klachten, alleen doen me nieren het niet, als ik bv dan weer 1.7ml neem of zo kan ik een half uur later ineens weer plassen, idd naar een arts is verstandig ik weet het,maar ja liever niet, ik ben er bijna
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#5
:rock:
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kan me voorstellen..
Kan je alleen maar niet plassen?

Ik denk dat G bij veel mensen invloed heeft op de nieren en een afkick kan dus ook op de nieren slaan. Wie weet hoe gevaarlijk dit kan zijn zo zonder medische hulp..
i
ideetjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
maar je nieren gingen wel van zelf weer aan het werk?
infuus was denk ik voor het reinigen voor je lichaam?
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#8
:rock:
M
MandysssLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben zelf ongeveer 5 jaar verslaafd geweest aan de GHB. Eindelijk ben ik er dan afgekomen. Hoe ik verslaafd werd en eraf ben gekomen is op mijn eigen pagina te vinden. Ook voor afbouwschema's kun je er een kijkje nemen. http://www.xead.nl/ghb-het-leek-zo-onschuldig
Hoop dat er mensen zijn die er iets aan hebben, wens verder iedereen heel erg veel sterkte als ze gaan afkicken..
i
ideetjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
baclofen en pregabaline iemand een idee waar je dit online kunt kopen?
S
ShamblerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dit is de eerste keer dat ik hoor dat iemand na afbouwen nog steeds kleine doseringen ghb moeten nemen om orgaanfuncties in stand te houden. Dat je nierproblemen kan krijgen bij veel en langdurig gebruik of te snel afbouwen kan kloppen maar dit is imo wel vreemd.

Wat ik me afvroeg is deze constatering/diagnose ook in het ziekenhuis gedaan of je eigen vermoeden?
Afbouwen met pregaba of misschien nog beter, baclofen, werkt erg goed om te stoppen. Ervan uitgaande dat er geen lichamelijke bezwaren zijn natuurlijk. Zou het in eerste instantie aan je huisarts vragen. Mocht dat niet lukken stuur me even een pm. Heb in hetzelfde schuitje gezeten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."