#1
Ja ik moet bij hem weg, dit is niet oké. En wil er zelf ook niet weer naar grijpen. Ben met langzaam afbouwen er vanaf gekomen maar niet zonder moeite en wil daar niet nog een keer doorheen. Thanks
)
Ja, enorm. Heb niet bij kunnen houden hoe vaak hij z'n excuses heeft aangeboden ervoor. Gelukkig gaat het nu wel goed weer.Heftig verhaal. Hoop dat het goed met jou en hem gaat. Hij zal ook wel geschrokken zijn?
Ik ken hem heel goed en vertrouw hem ook, daarom kon ik het hem ook vergeven. Als dit niet zo geweest was dan zou ik hem nu waarschijnlijk überhaupt niet meer willen spreken omdat het ergens toch best wel iets van een trauma achtergelaten heeft. Het is goed uitgepraat, dus ik zit er niet echt meer mee, maar ik heb mezelf al eerder betrapt op dat ik heel goed ben in emoties/trauma's onderdrukken, dus ik vraag me af of ik dit nu daadwerkelijk een plek heb kunnen geven of dat het in de toekomst ineens keihard weer komt aanwaaien. Ik weet het niet, dat is wel een eng idee waar ik eigenlijk niet te veel over wil nadenken.Hey, dat was vast schrikken ja. Hem in de ogen kijken en hem niet meer terug herkennen en half verkracht worden.
Ken je hem goed? Vertrouw je hem?
Bij kinky sex is de ene partij meestal onderdanig en dan is het handig om een stopwoord af te spreken.
Misschien was het hem op dat moment niet helemaal duidelijk dat hij te ver ging?
Sowieso zou ik oppassen met sex onder invloed, dat zeker alleen doen met iemand die je vertrouwd.
Deze jongen had denk ik niet echt kwaad in de zin, maar kent zijn eigen grenzen waarschijnlijk nog niet qua drugs, zoals hij roekeloos z'n dosis zo snel verhoogd. De eerste keer ghb neemt en dan ook nog meteen combineert met een ander middel.
De cocaïne of de GHB (of beide)?Pfoe heftig tripreport.
Gelukkig gaat het nu weer goed met je..
Inderdaad niet slim om opeens de dosis zo omhoog te gooien en te combineren.
Ik denk dat het niet het juiste middel is voor je vriend Y.
Ik denk voornamelijk de GHB.De cocaïne of de GHB (of beide)?
Oei..... heftig verhaal. Ga je ook bij hem weg dan? Verkrachting is echt niet ok.Helaas maak ik dit momenteel regelmatig mee.. mijn vriend is zwaar verslaafd aan ghb en ligt nu as we speak voor de zoveelste keer knock-out.. omdat het een vent is met een hart van goud als hij nuchter is kan ik moeilijk afstand van hem doen. ondanks dit heeft vaker misbruik gemaakt op het moment dat ik Zelf knock-out ging. Ik kan dan ook met zekerheid zeggen dat je jezelf compleet kwijt raakt door ghb. of hij me bewust een overdosis heeft gegeven weet ik niet.. maar ondanks dat ik met hele enge hartkloppingen op het punt stond om naar het ziekenhuis te gaan heeft hij seks met me gehad terwijl ik mijn bewustzijn was verloren door een overdosis..
ik heb het zelf ook gebruikt, dagelijks.. en ben me dood geschrokken hoe verslavend het is. Ik kreeg na enkele dagen gebruik al lichamelijke afkickverschijnselen. hij is enkele maanden clean geweest omdat hij vast zat, voor de zoveelste x hadden ze hem langs de weg gevonden, knock-out achter het stuur. Het is een wonder dat hij überhaupt nog leeft... ik dacht dat hij eindelijk in zag wat deze shit had aangericht maar helaas duurde het maar enkele dagen voor hij weer met een fles thuis kwam
En ja, ook ik dacht.. ach voor 1 keer een leuke avond en daarna weg met die zooi.
inmiddels zijn we een week verder en heeft hij al 4 dagen niet geslapen, hij gebruikt er namelijk ook gigantisch veel coke bij. Het moet toch maar eens klaar zijn, ook voor mijn eigen veiligheid. Ik wacht tot hij uitgeslapen en nuchter is en zal hem dan vragen zijn spullen te pakken.
ik zal dan ook iedereen afraden om ooit aan ghb te beginnen.. kies je er toch voor om het te doen? Haal dan een kleine hoeveelheid en geen liter...
Iemand die jou als je medische hulp nodig hebt verkracht in plaats van je naar het ziekenhuis te brengen heeft volgens jou een hart van goud? Houd jezelf toch niet voor de gek! Ga zsm weg en die aangifte zodat hij dit niet ook bij een ander doet!Helaas maak ik dit momenteel regelmatig mee.. mijn vriend is zwaar verslaafd aan ghb en ligt nu as we speak voor de zoveelste keer knock-out.. omdat het een vent is met een hart van goud als hij nuchter is kan ik moeilijk afstand van hem doen. ondanks dit heeft vaker misbruik gemaakt op het moment dat ik Zelf knock-out ging. Ik kan dan ook met zekerheid zeggen dat je jezelf compleet kwijt raakt door ghb. of hij me bewust een overdosis heeft gegeven weet ik niet.. maar ondanks dat ik met hele enge hartkloppingen op het punt stond om naar het ziekenhuis te gaan heeft hij seks met me gehad terwijl ik mijn bewustzijn was verloren door een overdosis..
ik heb het zelf ook gebruikt, dagelijks.. en ben me dood geschrokken hoe verslavend het is. Ik kreeg na enkele dagen gebruik al lichamelijke afkickverschijnselen. hij is enkele maanden clean geweest omdat hij vast zat, voor de zoveelste x hadden ze hem langs de weg gevonden, knock-out achter het stuur. Het is een wonder dat hij überhaupt nog leeft... ik dacht dat hij eindelijk in zag wat deze shit had aangericht maar helaas duurde het maar enkele dagen voor hij weer met een fles thuis kwam
En ja, ook ik dacht.. ach voor 1 keer een leuke avond en daarna weg met die zooi.
inmiddels zijn we een week verder en heeft hij al 4 dagen niet geslapen, hij gebruikt er namelijk ook gigantisch veel coke bij. Het moet toch maar eens klaar zijn, ook voor mijn eigen veiligheid. Ik wacht tot hij uitgeslapen en nuchter is en zal hem dan vragen zijn spullen te pakken.
ik zal dan ook iedereen afraden om ooit aan ghb te beginnen.. kies je er toch voor om het te doen? Haal dan een kleine hoeveelheid en geen liter...
Oh dame... Je mag me altijd een PB sturen. Ben zelf 4 keer afgekickt van de GHB en in mijn vorige relatie ook verkracht door mijn ex toen ik out ging. Het is zo belangrijk dit middel te gebruiken in een fijne omgeving en met iemand die je vertrouwt. Alleen de combi van coke en GHB kan echt duivels zijn... Zelf gebruik ik het nu af en toe nog en zorg ik ervoor dat ik geen liters of halve liters meer heb staan. Ik heb nu zelf altijd benzo’s liggen mocht het wat uit de hand lopen en ik toch lichte verschijnselen zou krijgen. Ik word namelijk sneller verslaafd weer omdat je lichaam het stofje herkent.Helaas maak ik dit momenteel regelmatig mee.. mijn vriend is zwaar verslaafd aan ghb en ligt nu as we speak voor de zoveelste keer knock-out.. omdat het een vent is met een hart van goud als hij nuchter is kan ik moeilijk afstand van hem doen. ondanks dit heeft vaker misbruik gemaakt op het moment dat ik Zelf knock-out ging. Ik kan dan ook met zekerheid zeggen dat je jezelf compleet kwijt raakt door ghb. of hij me bewust een overdosis heeft gegeven weet ik niet.. maar ondanks dat ik met hele enge hartkloppingen op het punt stond om naar het ziekenhuis te gaan heeft hij seks met me gehad terwijl ik mijn bewustzijn was verloren door een overdosis..
ik heb het zelf ook gebruikt, dagelijks.. en ben me dood geschrokken hoe verslavend het is. Ik kreeg na enkele dagen gebruik al lichamelijke afkickverschijnselen. hij is enkele maanden clean geweest omdat hij vast zat, voor de zoveelste x hadden ze hem langs de weg gevonden, knock-out achter het stuur. Het is een wonder dat hij überhaupt nog leeft... ik dacht dat hij eindelijk in zag wat deze shit had aangericht maar helaas duurde het maar enkele dagen voor hij weer met een fles thuis kwam
En ja, ook ik dacht.. ach voor 1 keer een leuke avond en daarna weg met die zooi.
inmiddels zijn we een week verder en heeft hij al 4 dagen niet geslapen, hij gebruikt er namelijk ook gigantisch veel coke bij. Het moet toch maar eens klaar zijn, ook voor mijn eigen veiligheid. Ik wacht tot hij uitgeslapen en nuchter is en zal hem dan vragen zijn spullen te pakken.
ik zal dan ook iedereen afraden om ooit aan ghb te beginnen.. kies je er toch voor om het te doen? Haal dan een kleine hoeveelheid en geen liter...
Helaas maak ik dit momenteel regelmatig mee..
Hey Jessie, met ons is alles gewoon helemaal oké! Het is nooit meer gebeurd sinds die ene keer en hij kijkt nu ook zeker uit met het combineren van cocaïne en GHB.Weet nog niet echt hoe dit werkt maar Salvia, met jou/jullie alles Oké nu?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."