Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Heel interessant, ik zal er vanaaf ook ffies naar kijken. Ik heb trouwens mijn paddo kweekset gekocht voordat ik wist dat truffels nog steeds legaal waren lol Ok ik weet dat het iets anders is, maar toch ook weer niet. edit: heb ff rondgesnuffelt en ziet er op zich goed uit. alleen... na oogsten zijn ze maar 1/2 weken in de koelkast houdbaar, ik kan me niet voorstellen dat men de hele inhoud in 2 weken op gaat vreten, ook omdat de truffels na een keer of twee hun effect verliezen? Misschien hou ik het wel gewoon bij gedroogte paddos. Tis trouwens ook leuker om zelf te kweken, en als je eenmaal bezig bent hou je eigenlijk gewoon een vaste supply. Kan je deze truffels niet drogen net als paddos? zodat je ze maanden kan houden? edit2: volgens sommige sites kan je ze idd gewoon drogen, net zoals ik nu met mijn paddos doe, die zijn binnen 24/48u gedroogd door een ventilator op kamertemp erover heen te blazen"
"Volgens mij gold dat voor Paddos, 30 gram vers circa 3 gram gedroogd. Voor truffels is het volgens mij iets anders. Zal niet zo heel veel schelen though"
"Nope. Geen probleem. Ik maak er een paar zodra er wat kleine paddos te zien zijn Kan toch niet al te lang duren? Over een 4 dagen zitten ze een week"
"Mhh. Nu precies een week bezig. Ik zie kleine ronde witte schimmels opkomen, denk dat over een halve week wel wat kleine paddos te zien zijn. Hopelijk?"
"ik twijfel of dat witte schimmel paddos zijn. MAAR precies na een week zie ik hele kleine witte piemeltjes met bruin kopje te voorschij komen en ze lijken naar het licht toe te groeien!! OMG i think its starting ze zijn echt kleiner dan een centimeter LOL. maar het zijn duidelijk kleine paddos."
"Hoi hoi. Vroeger wel eens paddos gebruikt met vrienden, was leuk maar wel hectisch. Ik kan me herinneren dat ik nog naar buiten wilde gaan voor een of andere reden, net zoals je wel eens hebt gehoord dat mensen opeens uit het raam sprongen haha. Nu is mijn vraag, kan ik een klein genoege dosis nemen om gewoon lekker te chillen alleen? In me kamer? Of werkt niet op die manier? Wat is eigenlijk het verschil tussen een grote en kleine dosis? Ik heb mexican's in mijn kweeksetje. Ik heb ook een leuk en accuraat weegschaaltje gekocht, en ik weet wel dat gedroogde en niet gedroogde in sterkte verschillen relatief aan het gewicht. thx!"
"Ik denk dat ik een photo timelapse ga maken, lijkt me wel leuk. De foto's van de box zelf komen nog wel Ik hou het spannend Trouwens, meeste tutorials zeggen dat je de binnenkant van de zak moet spuiten met water, ik heb het anders gedaan en een laagje water in de zak gelaten, de zak is altijd hardstikke vochtig. Moet ik regelmatig dit water verversen? Ik denk dat het anders gaat stinken. Ik denk dat het al stinkt trouwens, of het moet de paddos zijn maar ik denk het water zelf. Misschien volgende keer een piep klein laagje water zodat ik het kan bijschenken als het helemaal opgedroogd is. Zie het gauw genoeg als de zak geen waterdruppeltjes meer heeft."
"Thanks for the response, handig linkje denk je dat de dosis ook de duratie van de trip veranderd? of alleen het effect voor de duratie van de trip. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat omdat je het consumeert dat de inname ongeveer even traag gaat ondanks de dosis hoeveelheid?"
"http://imgur.com/Riu1DT3 http://imgur.com/JVlsgEl http://imgur.com/JiXYiKU http://imgur.com/sag6l4C http://imgur.com/TwUp8vI Fotos zoals beloofd 3 fotos met de box van de bovenkant genomen. 2 fotos met de kweekset zelf. Ben echt verbaast dat ik na een week al zulke paddos hebt, ze worden om de 12 uur groter haha. Ik schat dat de lucht in de zak nu zo'n 26 graden is. Alles gedaan in de kist Je ziet opde fotos met de kist overigens de usb lamp er boven hangen, ik richt hem niet direct op de kweekset maar schijn hem tegen de bovenkant van de kist aan. Je ziet op de fotos van de kweekset dat ik de helft van het plastic heb weggeknipt anders was hij simpelweg te lang."
"http://imgur.com/zDgmLr2 Gaat focking snel nu. Ik weet niet hoe elke paddestoel strakjes kan overleven het zijn er zoveel, ze groeien zelfs aan de rand van de bak"