#1
Hallo,
Ik ben nieuw hier op het forum en heb gisteren een vaporizer gekocht (Davinci Ascent)
Nou heb ik van mijn oom wat takjes buiten wiet gekregen (white widow).
Hier zitten nogal wat blaadjes aan maar daar kan ik wel de THC op zien en voelen (plakkerig).
Nu vroeg ik me af of ik deze ook in de vaporizer kon laten mee verdampen.
Van het roken van een joint met takjes en blaadjes krijg je hoofdpijn.
Maar met een vaporizer ook?
Hopelijk kan iemand me duidelijkheid geven
Alvast bedankt!
Ik ben nieuw hier op het forum en heb gisteren een vaporizer gekocht (Davinci Ascent)
Nou heb ik van mijn oom wat takjes buiten wiet gekregen (white widow).
Hier zitten nogal wat blaadjes aan maar daar kan ik wel de THC op zien en voelen (plakkerig).
Nu vroeg ik me af of ik deze ook in de vaporizer kon laten mee verdampen.
Van het roken van een joint met takjes en blaadjes krijg je hoofdpijn.
Maar met een vaporizer ook?
Hopelijk kan iemand me duidelijkheid geven
Alvast bedankt!