Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKun je wiet takjes/blaadjes gebruiken bij een Vaporizer?

Kun je wiet takjes/blaadjes gebruiken bij een Vaporizer?

2 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
dolf88Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum en heb gisteren een vaporizer gekocht (Davinci Ascent)

Nou heb ik van mijn oom wat takjes buiten wiet gekregen (white widow).
Hier zitten nogal wat blaadjes aan maar daar kan ik wel de THC op zien en voelen (plakkerig).
Nu vroeg ik me af of ik deze ook in de vaporizer kon laten mee verdampen.

Van het roken van een joint met takjes en blaadjes krijg je hoofdpijn.

Maar met een vaporizer ook?

Hopelijk kan iemand me duidelijkheid geven :)

Alvast bedankt!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik deed meestal al m'n knipafval in de vaporizer of de waterpijp, eigenlijk nooit echt last van hoofdpijn gehad. Heb het wel vaker gehoord maar zelf nooit ervaren dus.

Overigens wel bij het rollen van een joint met knipafval..
M
MagicShroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Beetje laat maar:

Ja, je kan zowel wiet, tabak, of beide 'vaporizen' met je vaporizer. Tenminste, als je Davinci goed werkt.

Zelf heb ik reeds een Firefly Portable Vaporizer gekocht en ik gebruik het voornamelijk met mijn shag of pijp tabak, maar heb al een paar keer weed gebruikt. Ben er tot nu toe knetter stoned van geworden :)

Firefly is echt meesterlijk, had dit niet verwacht eigenlijk.

Er komt (bij de firefly) in iedergeval geen verbranding bij kijken bij proper gebruik.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."