Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Bas zei: Wat meer voorlichting op een harde manier. Jongeren en volwassenen denken allemaal makkelijker en luier tegenwoordig, dus een harde hand is wel nodig. Klik om te vergroten... Dit is een heel slecht plan je weet dat hard straffen bijna altijd averechtst uitpakken? Als disclipline hetgene is wat je bedoelt dan zou ik het welliswaar met je eens zijn maar dan zou dat op alle fronten moeten anders werkt het niet. De reden dat ik veel blow is omdat er zoveel anti wiet-campagnes in mijn gezicht werden gegooid waarbij overdreven en regelmatig ook gelogen werd. Dat ik het allemaal niet meer geloofde en het gewoon zelf wilde uitzoeken."
"Undercover Buster zei: Mooi excuus. Geloof je het zelf ook? Ik ben al een uur aan het zoeken naar anti blow reclames maar kan ze niet vinden? Maar je rookt dus ook en drinkt alcohol? Net als zuid Azië , de doodstraf op gebruiken. Denk dat dat wel effectief is. Hoewel vreemd genoeg daar ook gebruikt word lol Klik om te vergroten... dan ben je echt een zeug, 1 simpele google van "anti marijuana ad" en ik krijg dit"
"Ik heb een vraag over de prijzen van wiet als het legaal was, eigenlijk is het heel simpel. Als wiet legaal was en ook geen taxatie had (ik weet het onrealistisch) hoeveel zou ik dan per gram voor een goed wietje betalen? Denk dan aan een wietje zoals powerplant, amnesia haze of critical kush. (voor de mensen uit utrecht, ik bedoel die van culture boat) Ik vraag me dit heel erg af omdat ik veel liever wiet rook dan alcohol drink alleen soms het idee heb dat het gewoon te duur is."
"De Dunne zei: Ja alsof een dealer gaat zeggen dat zijn producten slecht zijn.... Het gros van de dealers laat zelf ook nooit iets testen en geloven ook hun verstrekker. Klik om te vergroten... Spyro zei: Dat mensen praatjes van hun dealer altijd maar geloven kan ik echt niet begrijpen... Klik om te vergroten... Lol zo dom ben ik niet ik niet, jullie hebben mij gewoon gemisinterpreteerd ik bedoelde dat hij de beste had van alle dealers waar wij van gehaald hebben. We hebben zeker 10 verschillende dealers gehad maar bij deze zijn we als enige teruggekomen omdat hij het beste had wat we ooit hebben gedaan lol. Als je slim wilt doen trek dan geen conclusies."
"De Dunne zei: Heb je het laten testen dan? Anders weet je het niet. Dat is het punt. Klik om te vergroten... Ganggang💯 zei: Als je slim wil doen laat je je drugs testen. Klik om te vergroten... Hoezo ik heb toch gewoon uit eigen ervaring die conclusie kunnen trekken? Het is niet HET BESTE VAN NEDERLAND maar wel wat wij in de buurt kunnen halen, nogmaals omdat we van meerdere dealers hadden gebruikt en ze zeggen idd allemaal dezelfde bullshit maar uit ervaring bleek deze het best te hebben. Ik heb me punt nu gemaakt verder ga ik niet meer in discussie. Fijne dag!"
"De Dunne zei: @Madsmoker , wat versta jij onder “de beste” xtc pillen? Hele sterkte zijn goed? Of mooie kleurtjes en logo’s? xtc = mdma in een pil gepropt. Het enige wat kan verschillen per xtc pil is de hoeveelheid mdma er in. Verder is een xtc pil een xtc pil. Jammer dat je het als aanval ziet deze reacties, zo zijn ze niet bedoeld. Klik om te vergroten... Oke sorry dat ik zo reageerde dan, maar bij sommige reacties voel ik dat zo omdat er word gepraat over mij alsof ik een idioot ben. Er is hier simpelweg sprake van een misverstand. Van deze pillen zijn wij het hardste gegaan van alles wat ze hier in ons dorpje te bieden hebben. Dat is wat ik bedoelde en naar mijn gevoel werd er te veel over nagedacht."
"Waarom deze discussie starten op een drugsforum? Iedereen weet toch wel wat dit soort threads uitlokken? ((((((( Ik kan je wel 1 ding verzekeren wat betreft de racisme discussie, stop alsjeblieft met het overal naar voren brengen de enige plekken waar racisme nog bestaat is bij oudere generaties, de media en bij uitzonderlijke mensen die onder een steen leven. Geloof me racisme sterft uit als je er juist over stopt te praten want iedereen weet het nu wel en degene die ermee doorgaan zijn niet eens de aandacht waard."
"De Dunne zei: Onder welke steen leef jij???! Klik om te vergroten... Dat is in iedergeval hoe ik en bijna iedereen die ik ken het beleven, en die komen van alle nationaliteiten. Ik ben geen racist dat hoef ik ook niet te bewijzen aan iemand, maar op dit moment is de media er veel te veel mee bezig en het maakt dingen alleen maar erger."
"De Dunne zei: Kijk, je nuanceert het al. Klik om te vergroten... Maar dat argument zou je ook kunnen gebruiken tegen de mensen die zeggen dat ze racisme hebben ervaren."
"De Dunne zei: H Het ging mij er om, zie mijn 1e citaat, dat je zei dat rasisme bijna niet voorkomt behalve onder ouderen en enkele anderen. Dat is namelijk niet waar. Dat is enige wat ik wilde duidelijk maken. Verder bemoei ik me niet graag met rasisme discussies want daar kom je toch nooit uit. Klik om te vergroten... Ja mee eens fuck deze discussie man. Als we het zelf niet zijn en mensen om ons heen erop aanspreken dan komt het goed."