Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLichtelijke klachten na gebruik Ecstasy

Lichtelijke klachten na gebruik Ecstasy

15 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
C
ChillaxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Klinkt zo in eerste instantie niet als iets waar je je zorgen om hoeft te maken. Verder stelt @Atwa goede vragen.

Het is nu al weer 5 dagen verder, hoe is het nu?
M
MadsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo ik (20 jaar oud) heb 3 dagen geleden ecstasy gedaan, ik heb al rond de 15 keer gedaan in totaal maar tussen laatst en daarvoor zat ruim drie-kwartjaar en het was bedoelt als afscheid/laatste keer.

Omdat ik zelf een grote jongen ben (vooral in de breedte :wink:) dacht ik ik ga gewoon een keer 1 in een keer poppen, heb ik gedaan later nog een halve bijgenomen en het was een hartstikke leuke avond. Het "ergste" wat er gebeurde is toen ik net in de trip zat werd ik een beetje te over enthousiast en had ik waarschijnlijk lucht gehapt want ik moest ineens ziek hard boeren en er kwam 1x een klein beetje kots uit me door al dat geboer.

Nou nu 3 dagen later ik heb klachten van vermoeidheid, droge mond, regelmatig willekeurige momenten van duizeligheid voor een seconde, en lichtelijke hoofdpijn.

Wat ik weet is dat je van alle soorten drugs wel een lagere weerstand krijgt rond het moment van gebruik, verder weet ik ook dat je door ecstasy ook een dip kunt krijgen. Echter heb ik hier nooit echt veel last van gehad hooguit alleen de dag na gebruik een beetje.

Ik vroeg me af of dit te maken kan hebben met de ecstasy en zoja wat kan ik verwachten? Zal allemaal wel meevallen neem ik aan maar kan er maar beter vroeg bij zijn!
s
storememLid
01-01-2024, 00:00
#3
Iets wat me vrij beken voorkomt eigenlijk altijd na of te veel gebruikt te hebben of te snel achter elkaar.
Mijn ervaring is dat het na 1 tot 2 weken over is en dat je daarna echt heel lang moet stoppen.
Zo heb ik daar in het verleden niet naar geluisterd en toen een paar weken op bed heb gelegen wan zodra ik opstond werd ik direct enorm duizelig dus kon alleen blijven liggen.
Mdma is het lekkerste wat er is in mijn ogen maar ook het geen met de meest erge bijwerkingen indien je er niet heel zorgvuldig mee om gaat!
Succes en hoop op snel herstel, ga anders even bij de huisarts langs, die kan je pillen geven voor de duizeligheid dat helpt al enorm.
A
AtwaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het zijn inderdaad mogelijke symptonen van een MDMA-kater.

Daarnaast heb je het over hele en halve. Daar hebben we helaas weinig aan. Zijn de pillen getest en zo ja, wat is de sterkte?
M
MadsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Atwa zei:
Zijn de pillen getest en zo ja, wat is de sterkte?
Klik om te vergroten...
Ik weet niet wat de sterkte is precies maar ik weet dat ze redelijk sterk waren, we halen meestal alleen bij deze persoon omdat hij de beste heeft.

Chillax zei:
Het is nu al weer 5 dagen verder, hoe is het nu?
Klik om te vergroten...
Het is nu voorbij gelukkig
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
Madsmoker zei:
Ik weet niet wat de sterkte is precies maar ik weet dat ze redelijk sterk waren, we halen meestal alleen bij deze persoon omdat hij de beste heeft.
Klik om te vergroten...

Je weet niet of het de beste zijn want ze zijn niet getest. Elke dealer/verkoper zegt dat zij het beste hebben... En de “ beste” bestaat niet. Xtc is xtc. Sterkte kan wel verschillen.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat mensen praatjes van hun dealer altijd maar geloven kan ik echt niet begrijpen...
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Spyro zei:
Dat mensen praatjes van hun dealer altijd maar geloven kan ik echt niet begrijpen...
Klik om te vergroten...
Ja alsof een dealer gaat zeggen dat zijn producten slecht zijn....
Het gros van de dealers laat zelf ook nooit iets testen en geloven ook hun verstrekker.
M
MadsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#9
De Dunne zei:
Ja alsof een dealer gaat zeggen dat zijn producten slecht zijn....
Het gros van de dealers laat zelf ook nooit iets testen en geloven ook hun verstrekker.
Klik om te vergroten...
Spyro zei:
Dat mensen praatjes van hun dealer altijd maar geloven kan ik echt niet begrijpen...
Klik om te vergroten...

Lol zo dom ben ik niet ik niet, jullie hebben mij gewoon gemisinterpreteerd ik bedoelde dat hij de beste had van alle dealers waar wij van gehaald hebben.
We hebben zeker 10 verschillende dealers gehad maar bij deze zijn we als enige teruggekomen omdat hij het beste had wat we ooit hebben gedaan lol.

Als je slim wilt doen trek dan geen conclusies.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Madsmoker zei:
Lol zo dom ben ik niet ik niet, jullie hebben mij gewoon gemisinterpreteerd ik bedoelde dat hij de beste had van alle dealers waar wij van gehaald hebben.
We hebben zeker 10 verschillende dealers gehad maar bij deze zijn we als enige teruggekomen omdat hij het beste had wat we ooit hebben gedaan lol.

Als je slim wilt doen trek dan geen conclusies.
Klik om te vergroten...
Heb je het laten testen dan? Anders weet je het niet. Dat is het punt.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
Madsmoker zei:
Lol zo dom ben ik niet ik niet, jullie hebben mij gewoon gemisinterpreteerd ik bedoelde dat hij de beste had van alle dealers waar wij van gehaald hebben.
We hebben zeker 10 verschillende dealers gehad maar bij deze zijn we als enige teruggekomen omdat hij het beste had wat we ooit hebben gedaan lol.

Als je slim wilt doen trek dan geen conclusies.
Klik om te vergroten...
Als je slim wil doen laat je je drugs testen.
M
MadsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Heb je het laten testen dan? Anders weet je het niet. Dat is het punt.
Klik om te vergroten...
Ganggangđź’Ż zei:
Als je slim wil doen laat je je drugs testen.
Klik om te vergroten...

Hoezo ik heb toch gewoon uit eigen ervaring die conclusie kunnen trekken?
Het is niet HET BESTE VAN NEDERLAND maar wel wat wij in de buurt kunnen halen, nogmaals omdat we van meerdere dealers hadden gebruikt en ze zeggen idd allemaal dezelfde bullshit maar uit ervaring bleek deze het best te hebben. Ik heb me punt nu gemaakt verder ga ik niet meer in discussie. Fijne dag!
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#13
Madsmoker zei:
Hoezo ik heb toch gewoon uit eigen ervaring die conclusie kunnen trekken?
Het is niet HET BESTE VAN NEDERLAND maar wel wat wij in de buurt kunnen halen, nogmaals omdat we van meerdere dealers hadden gebruikt en ze zeggen idd allemaal dezelfde bullshit maar uit ervaring bleek deze het best te hebben. Ik heb me punt nu gemaakt verder ga ik niet meer in discussie. Fijne dag!
Klik om te vergroten...
Je doet nogal bijdehand voor iemand met een beperkte kennis over drugs.

Zonder te testen weet je niet of het ĂĽberhaupt mdma was wat door je pil zat. Konden net zo goed vervuilde pillen zijn waardoor je slecht ging.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Madsmoker , wat versta jij onder “de beste” xtc pillen? Hele sterkte zijn goed? Of mooie kleurtjes en logo’s?
xtc = mdma in een pil gepropt. Het enige wat kan verschillen per xtc pil is de hoeveelheid mdma er in. Verder is een xtc pil een xtc pil.
Jammer dat je het als aanval ziet deze reacties, zo zijn ze niet bedoeld.
M
MadsmokerLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
@Madsmoker , wat versta jij onder “de beste” xtc pillen? Hele sterkte zijn goed? Of mooie kleurtjes en logo’s?
xtc = mdma in een pil gepropt. Het enige wat kan verschillen per xtc pil is de hoeveelheid mdma er in. Verder is een xtc pil een xtc pil.
Jammer dat je het als aanval ziet deze reacties, zo zijn ze niet bedoeld.
Klik om te vergroten...
Oke sorry dat ik zo reageerde dan, maar bij sommige reacties voel ik dat zo omdat er word gepraat over mij alsof ik een idioot ben. Er is hier simpelweg sprake van een misverstand.

Van deze pillen zijn wij het hardste gegaan van alles wat ze hier in ons dorpje te bieden hebben. Dat is wat ik bedoelde en naar mijn gevoel werd er te veel over nagedacht.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Madsmoker zei:
Oke sorry dat ik zo reageerde dan, maar bij sommige reacties voel ik dat zo omdat er word gepraat over mij alsof ik een idioot ben. Er is hier simpelweg sprake van een misverstand.

Van deze pillen zijn wij het hardste gegaan van alles wat ze hier in ons dorpje te bieden hebben. Dat is wat ik bedoelde en naar mijn gevoel werd er te veel over nagedacht.
Klik om te vergroten...

Geeft niks hoor. De meesten hier willen echt behulpzaam zijn. (Op enkele na maar dat hebbie op elk fora.)

Je bedoelde dus met de beste het hoogst gedoseerd. De xtc pil met het meeste mdma. Daarga je het “hardst” op. Al is “hard gaan” niet echt de bedoeling van mdma maar dat is een geheel ander punt. Zoek er maar eens info over op. Ik heb er op die manier ook veel over geleerd. Ik was zoals iedereen ook ooit een beginner haha.

Lees dit anders eens goed door. Mooi begin met je kennis vergroten:

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."